gruby84 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 witam chciałem poprosić o pomoc. Szukałem dosyć długo na forum jak to zrobić niestety się nie udało. Na czym polega problem. Nie wiedząc o istnieniu czujnika kąta skrętu G85 zdjąłem taśmę z czujnikiem pod kierownicą (niepotrzebnie zresztą). Po założeniu nie patrząc na to czy w oczku jest żółte pole złożyłem kierownicę, ale już zapaliła się kontrolka od ESP. poczytałem trochę na forum, zdjąłem taśmę, aby sprawdzić ustawienia żółtej kropki i chciałem zrobić adaptację wg schematu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Golf_(1K)_Steering_Assist#Steering_Limit_Stop_Adaptation niestety się nie udało. żółta kropka w okienku może nie mieści się na 100% przy prostej kierownicy, ale na 90% na pewno. Do końca nie wiem czy to ma wpływ. Po wpisaniu 40168, wejścia do nastaw podstawowych, grupa 060 wyskakuję taka informacja - nastawy podstawowe: OFF, nie da się włączyć oraz, że odczyt jest niedostępny. Na tym kończy się moja rola, gdyż nie wiem co dalej. Auto: VW New Beetle, 2005, 1.9 TDI-PD, silnik BEW, 101 KM. Z VAG-COM: Address 01: Engine Controller: 038 906 016 P Component: R4 1,9L EDC G000DG 7000 Coding: 0150038 Shop #: WSC 00066 No fault code found. Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Controller: 02E 300 041 S Component: GSG DSG 041 0806 Coding: 0000020 Shop #: WSC 44551 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 1C0 907 379 M Component: ESP FRONT MK60 0102 Coding: 0019458 Shop #: WSC 00066 1 Fault Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 014 - Defective Bardzo proszę doświadczonych kolegów o radę i pomoc to robić w takim przypadku krok po kroku, czego próbować, co może pomóc. Taśma nie jest uszkodzona, zostało odłączona przez przypadek i włożona z powrotem. Czy może potrzebne jest kodowanie tej taśmy od nowa? Jeszcze raz proszę o pomoc. Z góry dziękuje
grzanek85 Opublikowano 14 Lutego 2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Kodowanie krok po kroku jest na ross techu a jak stwierdziłeś że taśma jest dobra może ją źle złożyłeś i zerwałeś przykręceniu. Jeszcze przed kodowaniem zosbacz w parametrach bieżących żeby kiera była ustawiona na wprost(nie patrz na koła i kiere tylko na vaga) odchyłek może być o 5'
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się