Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie uszczelki pod głowicą [AHL]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie opiszę jak to wszystko się zaczęło.

Jakiś czas temu zaczęło ubywać płynu chłodniczego, z tłumnika rzucało wodą, a podczas odpalania pierwsze kilkadziesiąt sekund pracował na 3 cylindrach, do tego również robiła się delikatna maź w zbiorniczku. Olej był czysty. Czuć było że silnik jest coraz słabszy. Po odstawieniu do warsztatu nie postawiono ostatecznej diagnozy i wymieniono tylko korek od zbiornika wyrównawczego, stary był zaklejony od mazi.

Odebrałem samochód i miałem go poobserwować. Obserwowałem, aż do momentu jak pewnego razu zaświeciła się kontrolka od poziomu płynu, a w oleju pojawiła się woda.

Postawiona diagnoza- uszczelka pod głowicą, przedmuch na 4 cylinder. Podczas naprawy uszczelki wymieniono również pierścienie i popychacze zaworów na 4 cylindrze. Do tego okazało się ze przewód wysokiego zasilania na 4 cylinder nie daje iskry.

Po naprawie i odpaleniu, silnik pracuje tylko na 3 cylindrach, problem na czwartym cylindrze nie został rozwiązany. Dalej jest również problem z płynem. Kontrolka poziomu płynu świeci się po przejechaniu ok 15km, woda gdzieś ucieka, ale w oleju jej nie ma, nawet nie widać, żeby gdzieś kapała, przez wydech również nie jest wyrzucana.

Jeżeli chodzi o głowicę to nie była sprawdzana na szczelność.

 

Proszę o pomoc.

Opublikowano

czyli jeśli głowica nie była sprawdzona na szczelność to nie była też planowana?

Opublikowano

Dobre pytanie, bo z drugiej strony planowanie bez sprawdzenia szczelności to mogło się tu okazać wyrzuceniem pieniędzy w błoto;/ Upewnie się jak było z tą głowicą.

 

Opublikowano
10 godzin temu, projekty napisał:

Dobre pytanie, bo z drugiej strony planowanie bez sprawdzenia szczelności to mogło się tu okazać wyrzuceniem pieniędzy w błoto;/ Upewnie się jak było z tą głowicą.

 


nie była planowana.

 

Opublikowano

Moje pytanie, gdzie żeś auto robił że nie była sprawdzana głowica, oraz planowanie? Ja też mam ten silnik 1.6 ahl który będzie w połowie wymieniony, głowica ma porobione zawory, szczelność, uszczelniacze, ale co z tego jak dół silnika mam pęknięty. A u ciebie? nie wiem czy czasem w 4 cylindrze nie masz płynu, stąd też nie pracuje na wszystkie cylindry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...