hubcio070 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Witam prosze o ocene logów, wyrzuca CHECK ENGINE, auto jakby było słabsze, czasem falują obroty i syczy w okolicy przepustnicy. Ma ktoś jakis pomysł? Błędy które powracają zamieściłęm na zdjęciu poniżej. Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne na PB i LPG grupa 001 002 033. Z góry dziękuje Statyczny LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_001_1aUSg.html Dynamiczny LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_001_HRGzi.html Statyczny PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_001_HwjTsM4.html Dynamiczny PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_5x6zhl6.html
przem8 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Gaz do regulacji i przez to uboga mieszanka. Sprawdź szczelność dolotu, odmę. Dynamiczne na pb się nie otwierają
hubcio070 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 http://vaglogi.pl/log-002_033_5x6zhl6.html dynamiczny pb
przem8 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Zlokalizuj to syczenie, bo pewnie jest jakaś nieszczelność.
hubcio070 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 Odma powinna byc w porządku bo sprawdzałem i zmieniałem czwórnik na nowy z literką Q. jak dobrze sprawdzic szczelnosc dolotu, bo wlasnie syczy w okolicach przepustnicy, tylko dokladnie nie wiem skąd
hubcio070 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 czyli przepływomierz w miare dobrze pokazuje wartości i nie szukac w nim przyczyny CHECKA?
przem8 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 42 minuty temu, hubcio070 napisał: czyli przepływomierz w miare dobrze pokazuje wartości i nie szukac w nim przyczyny CHECKA? Pod obciążeniem dobrze, na jałowych ma spadki ale to może być przez nieszczelność i on tu raczej nie jest winny.
przem8 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 A ten czwórnik to ori czy jakiś zamiennik typu topran? Może on tu miesza...
hubcio070 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 własnie problemy z CHECKIEM pojawily sie po zmianie tego czwórnika, niby jest oryginalny. link do niego : http://allegro.pl/zawor-odma-odpowietrzenie-audi-a4-alt-06b103235q-i7336852624.html
hubcio070 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 a wczesniej byl taki sam tylko bez literki "Q" na koncu. Ale chyba zaczne od ustawienia gazu, bo teraz na dniach będe regenerował parownik (reduktor) gazu bo lekko wycieka płyn chłodniczy, (juz mam oryginalny zestaw naprawczy) i po tym zabiegu pojade na ustawienie gazu
hubcio070 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 i po regulacji gazu będe obserwował czy pojawią się jakies błędy
przem8 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Może opaski są niedociśnięte, sprawdź. Jak masz stary to podmień i wrzuć log statyczny i dynamiczny 2+33 na pb.
przem8 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 1 minutę temu, hubcio070 napisał: i po regulacji gazu będe obserwował czy pojawią się jakies błędy Doprowadź do ładu na benzynie, a potem ustawiaj lpg. Masz na "bogato" na jałowych co może sugerować nieszczelność. Niepotrzebnie sobie kosztów narobisz tylko.
hubcio070 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 mam ten stary czwórnik. jutro go podmienię i zrobie logi na benzynie. opaski na 100% dokręcone dobrze. w sumie to masz racje, żeby najpierw na pb wszystko grało a później ustawiac lpg. Dzięki za zainteresowanie. Zmieniłem czwórnik z nadzieją że zmniejszy sie spalanie oleju, ale po 3 miesiącach obserwacji i dolewek oleju żadnej poprawy nie ma niz na starym czwórniku
hubcio070 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2018 powtórzyłem logowanie (na tym samym czwórniku, bo mnie noc zastała) tylko że teraz przed kazdym logowaniem kasowalem błedy (chociaz ich nie było), więc myślę że te logi będą dokładniejsze. i robione tylko na pb. jak bys mógł kolego jeszcze raz rzucic okiem na nich to byłbym wdzięczny. jak to sie teraz prezentuje i co go boli, dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-002_033_33Wyo.html i 2 logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_rfhYca9.html http://vaglogi.pl/log-002_033_WjJKhg.html
przem8 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Opublikowano 19 Czerwca 2018 6 godzin temu, hubcio070 napisał: przed kazdym logowaniem kasowalem błedy Tak trzeba robić zawsze ? Zmieniło się to, że na jałowych jest teraz bardzo ubogo. Przepływomierz masz ori założony? Posprawdzaj to co wcześniej było podane..
hubcio070 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2018 Przepływka oryginalna BOSCH. Sprawdze to syczenie w wolnej chwili. Zastanawia mnie tylko czemu na biegu jałowym ma ubogą mieszanke... moze wlasnie przez to że zasysa gdzies to lewe powietrze, musze to na spokojnie ogarnąć
hubcio070 Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Opublikowano 1 Lipca 2018 Witam ponownie. Przyczyną był dziurawy węzyk podciśnienia, który idzie od dołu kolektora ssącego do siłownika (gruszki) który steruje kierownicą powietrza i przez to słabo otwierał dolot dodatkowego powietrza podczas gwałtownego przyspieszenia. Zrobiłem teraz loga statycznego na pb. Proszę o ocene
hubcio070 Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Opublikowano 1 Lipca 2018 http://vaglogi.pl/log-002_033_OkU7kX.html
przem8 Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 W dniu 1.07.2018 o 12:28, hubcio070 napisał: http://vaglogi.pl/log-002_033_OkU7kX.html Jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się