ofikruszon Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Witam walczę ze swoją a4 już od dłuższego czasu aż mam ochotę ja sprzedać ale nie mam serca.. Pierw miałem dziwne pływanie okazały się pekniete sprężyny z tylu i walniety amor z przodu. Oczywiście wymieniłem wszystko amorki przód kyb i wtedy auto poszło ciut do góry wymieniłem sprężyny na 1be i zszedł ciut niżej. Od wymiany amorow podczas pełnego skrętu w lewo mam czasami takie dziwne przeskoczenie w kole i bujnięcie. Zawieszenie sprawdzone wszystko igla.. Zbieżność również.. Dodam też że trzęsie mi drazkiem od zmiany biegów podczas jazdy. Trzęsie mi buda przy 110 120. Nowe opony Dębica presto uhp2 225 45 17. Felgi 17 et 50 musiałem założyć dystanse z rr customs 15mm oczywiście nowe. Czy to może być poloska ? Bo nie mam już sił. Koła sprawdzali wszystkie dobrze wywazone POMOCY MOŻE W KOŃCU KTOŚ MI POMOŻE
lewiatan1989 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Cześć, Z autopsji podaję dwie rzeczy do sprawdzenia: 1. Sprawdź przeguby zewnętrzne i wewnętrzne. U mnie bujało lewarkiem i co jakiś czas pukło - ale w czasie jazdy na wprost i okazał się do wymiany przegub wewnętrzny miał minimalny luz, po wymianie ustało bujanie budą i lewarkiem. 2. Sprawdź poduchy silnika i skrzyni czy nie siadły. W zeszłym tygodniu wymieniałem u siebie komplet bo siadły poduchy silnika i po pewnym czasie wyrwało poduchę skrzyni. Przed wyrwaniem posuchy skrzyni też pojawiało się dziwne pukanie, dosyć głuche czasem przy mocnym skręcie, czasem przy ruszaniu a czasem przy hamowaniu silnikiem. Pozdrawiam, Darek
ofikruszon Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 zdejme dziś koła z przodu zobaczę opony może jest gdzieś wybrzuszenie od środka zdejme dystanse założę spowrotem i się przejdę jeżeli dalej będzie to założę 16 calowe felgi i zobaczymy jeżeli ustanie to znaczy że coś z felga bądź opona. Co do przegubów wydaje mi się że poloska będzie do wymiany bo to przeskakiwanie koła nieraz też coś oznacza
ofikruszon Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 więc tak znalazłem winowajce trzęsienia buda. Zdjalem dystanse z p4zodu i jak ręka odjal.. Zauważyłem że dystanse da się ruszać góra dół w prawo lewo na piascie delikatnie podejrzewam ze to podczas jazdy wchodzi w drgania. Jak dla mnie dystanse powinny być idealnie osadzone na piascie .. W poniedziałek będzie reklamacja do rr customs.. Nie dość że na początku wysłali złe to jeszcze to ale poloske będę zmieniał że względu na dziwne prowadzenie i przeskakiwanie koła. Zakładam używke rzecz jasna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się