Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie radia na wyposażeniu i które są najlepsze ?


JUNIR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jestem kompletnie zielony w temacie, próbowałem szukać w google ale nie udało mi sie tego znaleść dlatego pisze tu.

Jakie rodzaje aut są na wyposażeniu audi a4 b8 ? Ja posiadam concert i z tego co sie dowiedziałem jest to najprostsza wersja. Jakie radia są jeszcze dostepne ? Wiem że jest chronus ale z tego co czytałem wcale nie jest lepsze niż concert. Nie posiadam NAVI i sound system też bede chciał zmienić. Jak sprawdzić jakie mam głośniki ? Nie ma żadnych oznaczeń czyli mysle że to wersja podstawowa. Zależy mi na dobrym brzmieniu. Ale wracajac do głównego pytania, jakie są rodzaje radia oprócz concertu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa dostepne jeszcze wersje tak zwane MMI. Jest ich sporo 2G, 3G, 3G+, high low sporo tego. Najbardziej potężniejsza wersja jest to MMI 3G+. Z tego co wiem to @wrclaguna robi retrofit takich radyjek. Wiec możesz do niego pisać. Jak znajde linka do jego ogłoszenia to wkleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chcialbym dolaczyc sie do pytania, nie mam pojecia jaki system mam w samochodzie. Dzwiek jest bardzo dobry 9 glosnikow plus sub. Natomiast jezeli sprawdzam jaka mam wersje to wyskakuje mi takie cos jak na zdjeciu. Przeszukalem youtuba i polowe internetu i nie moge ogarnac ktora to wersja ?  

47057DF2-B328-4E7A-9430-158221754BAE.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wałkowany 1000 razy, jak masz sub to masz audi sound system, czyli wyżej jak standard. Co do radia nie powiem ci co masz, bo po tych kodach nigdy nie sprawdzałem bo u mnie tego nie mam, na forum gdzieś był temat o tym, wystarczy poszukać. Jak masz pokrętło nad klimatronikiem to masz zwykłe radio concert, a jak przy lewarku zmiany biegów to MMI, a po wyglądzie interface'u strzelam że u cb jest concert albo MMI 2G.

Odnośnik do komentarza