Liss Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 Witam Panowie. Mam taki problem od jakiegoś czasu i skończyły mi się już pomysły. Co rano gdy silnik zimny miga checkt i auto nie przyspiesza i na benzynie i na gazie. Błędy co dzień te seme, losowe wypadanie i cylinder 2. Po rozgrzaniu wszystko w porządku. Nowe świece, nowe cewki, odma wymieniona wszystko szczelne, jakieś pomysły?
azure Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 Wyeliminuj zawór odpowietrzenia, cewkę. Jak dalej problem będzie występował to uszczelka pod głowicą lub zawór na drugim baniaku. Sprawdź kompresję, wyjdzie pewnie sporo mniej niż minimum podawane przez producenta. 1
Liss Opublikowano 11 Lipca 2018 Autor Opublikowano 11 Lipca 2018 (edytowane) 52 minuty temu, azure napisał: Wyeliminuj zawór odpowietrzenia, cewkę. Jak dalej problem będzie występował to uszczelka pod głowicą lub zawór na drugim baniaku. Sprawdź kompresję, wyjdzie pewnie sporo mniej niż minimum podawane przez producenta. Wymieniałem kolanko odmy razem z trojnikiem i zaworem, cewki wszystkie nowe beru, będę musiał sprawdzić kompresje. Dodam jeszcze że ogólnie silnik trochę nie równo pracuje, trochę nim telepie, moze to wtryski? Edytowane 11 Lipca 2018 przez Liss
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się