Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b7 2.0 tdi 16v BLB długo kręci na ciepłym


Krzysiekb7

Rekomendowane odpowiedzi

 Witam od niedawna jestem posiadaczem audi A4 b7 2.0 tdi 16v kod silnika blb i problem polega na tym, że auto na ciepłym silniku długo kręci, na zimnym pali od strzała. Proszę o porady co to może być, pozdrawiam

 

 

Edytowane przez Krzysiekb7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Uszczelniacze na pompowtryskach.

2. Zawór na filtrze paliwa.

3. Korekcje na wtryskiwaczach.

4. Ogólna diagnostyka komputerowa ukierunkowana na parametry uruchomieniowe silnika.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w bpw miałem tak samo po zakupie i okazało się że miałem uszkodzone szujnik walka rozrządu i właśnie na zimnym palił od strzała a na ciepłym kręcił długo po wymianie na drugi ori używany problem zniknął a jeszcze wcześniej zmieniałem świece ale po tym i tak to występowało i dopiero ten czujnik pomógł 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, xXPiotrekXx19 napisał:

U mnie w bpw miałem tak samo po zakupie i okazało się że miałem uszkodzone szujnik walka rozrządu i właśnie na zimnym palił od strzała a na ciepłym kręcił długo po wymianie na drugi ori używany problem zniknął a jeszcze wcześniej zmieniałem świece ale po tym i tak to występowało i dopiero ten czujnik pomógł 

Oki czujnik też sprawdzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.07.2018 o 11:37, Krzysiekb7 napisał:

Oki czujnik też sprawdzę

To czujnik położenia walka jest tylko na kole rozrządu, nie ma drugiego na wale od strony skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam też BLB i miałem taki sam problem. Po mroźnych nocach palił ze strzała a gdy ciepły czy to latyo czy zima to kręcił około 2-3  sekundy. Wtryski uszczelki i cała reszta była ok. Po tym jak w EGR wytarła się zębatka postanowiłem zrobić program na KM+ i usunąć programowo EGR. Tunerowi powiedziałem również o tym odpalaniu. Powiedział że ogarnie i to. Od roku nie mam żadnych problemów z odpalaniem na ciepłym czy zimnym. z tego co mi mówił to trzeba zrobić korekty dawki paliwa na ciepłym .. Vagiem sie nie da bo nikt nie posiada loginu do sterownika. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...