Gość Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Witam wszystkich serdecznie. Posiadam Seata Exeo (A4 B7) z 2010 roku z 1.8T CFMA 150km. Zakładając LPG dowiedziałem się że rura dolotowa jest pęknieta przy obejmie, i faktycznie jest. Teraz wiem skąd to syczenie podczas przyśpieszania. Chce to wymienić a ze oryginał jest jaki jest pomyślałem o kwasówce takiej jak ta: https://allegro.pl/tip-dolot-audi-a4-a6-passat-1-8t-k03-k04-hybryda-i7432934078.html#thumb/1 Mam nadzieje że będzie pasować p&p do mojego silnika bez problemów. Silikon troche tańszy, ale wole już dołożyć :) Co o tym myślicie. Nawiasem mówiąc przed założeniem lpg oprócz tego swistu po odpuszczeniu pedału gazu był ten charakterystyczny dźwięk jak z blow off-a niestety teraz go nie ma ;/ dlaczego ? co ten dźwiek wydawło ? a teraz tego nie ma, a szkoda bo bardzo mi się to podobało podczas jazdy. Byłbym wdzięczny za wszelakie porady. Jestem kompletnie zielony co tego wszystkiego a pytań sporo.
Tepeeno Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 Bedzie pasowal, nawet nie wiem czy tego nie robi ktos od nas z forum
Gość Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 Błem dziś sprawdzić szczelnośc dolotu i wszystko szczelne, ja nie wiem gdzie oni to widzieli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się