tomek899 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Witam Problem taki. Akumulator ma pół roku centra. Ostatnio się rozładował. Byłem sprawdzic aku, powiedzieli ze dobry i najprawdopodobniej padł regulator napiecia. Został wymieniony i .... nadal to samo, napiecie jak sa wlaczone swiatla itd wynosi ok 13,5 - 13,6 .... Co to moze byc ??
k232 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 10 minut temu, tomek899 napisał: Witam Problem taki. Akumulator ma pół roku centra. Ostatnio się rozładował. Byłem sprawdzic aku, powiedzieli ze dobry i najprawdopodobniej padł regulator napiecia. Został wymieniony i .... nadal to samo, napiecie jak sa wlaczone swiatla itd wynosi ok 13,5 - 13,6 .... Co to moze byc ?? U mnie to samo, w czasie drogi straciłem ładowanie z alternatora i dojechałem ile się dało, później auto odpalało ale już bardzo słabo i wydaje mi się, że troszkę się cele w akumulatorze wygięły, zrobiłem regenerację alternatora i też mam ładowanie 13,7 ale jeżdżę i nie patrzę na to.
Kubal2216 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 40 minut temu, tomek899 napisał: Witam Problem taki. Akumulator ma pół roku centra. Ostatnio się rozładował. Byłem sprawdzic aku, powiedzieli ze dobry i najprawdopodobniej padł regulator napiecia. Został wymieniony i .... nadal to samo, napiecie jak sa wlaczone swiatla itd wynosi ok 13,5 - 13,6 .... Co to moze byc ?? Ja miałem podobny problem. Podłączyłem kabel bezpośrednio z alternatora do akumulatora i problem zniknął.
tomek899 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 a dużo z tym roboty? nie znam się na tym mozesz jakies fotki?
GRADIENT Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Zmierz napięcie na akumulatorze i na alternatorze bezpośrednio. Porównamy.
tomek899 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 no na akumulatorze to ok wiem, a na alternatorze jak ?
Marcin Pakuła Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 16 godzin temu, tomek899 napisał: no na akumulatorze to ok wiem, a na alternatorze jak ? Przewód jest przykręcony śrubą z tyłu alternatora - można go spokojnie "wymacać" na wyłączonym silniku - z tego co pamiętam jest od zewnętrznej strony. Wystarczy zmierzyć napięcie na tej śrubie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się