Jano8504 1 Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Witam, mój problem pojawił się wracając z trasy, auto powyżej 100 na godzinę mulowato jechało i zaczęło głośniej klekotac niż normalny diesel he he. Podłączyłem po powrocie kompa i wyskoczył błąd 17656 coś związanego z kątem wtrysku. Sprawdziłem i kat faktycznie był lipa ok 150, trochę dziwne bo miesiąc wcześniej był zmieniany rozrząd i kat ustawiłem na 55 jednostek. Ustawiłem go ok 60 jednostek, ale bardzo ciężko, cały czas pływa - czy to możliwe żeby tak nagle samo się rozjechalo, czym to może być spowodowane??! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Klin na wale do wymiany. Ktos kto robil rozrzad nie ogarnął tego wcześniej i teraz musisz to poprawic. Pasek rozrzasus nie lata jak.glupi??? Auto odpala normalnie czy da problemy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Czy z tym klinem wału to grubsza robota?? Auto pali normalnie bez problemu, a czy pasek tańczy to muszę sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Czy w moim silniku 1,9 110 km afn jest klin czy półksiężyc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Klin polksiezyc jeden ciul. Kiedys kolega zostawił mi afn na ustawienie kąta. Objawy były takie ze po wejściu w bs auto kopcilo jak star,za autem nie dalo rady ustac 2 sekund.odpalal jak chcial raz nawet po pół godziny kręcenia nie zalapal. Nic ustawiamy kat a tam tak z 60 skakalo na 300. Sruby poluznione pompa ruszam auto gaśnie nic nie dalo rady zrobić. Poszedł do kolesia ten zobaczył i od razu stwierdził że to wina klina. Po rozbiorce rozrzadu zapodal jakiś jego zestaw naprawczy.bo narobil tego sobie kiedyś na zaś i auto smigalo jak wściekłe. Jeżeli Ci pali ok a pasek rozrządu nie lata jak glupi to proponuję podmienić przestawiacz kąta wtrysku w pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 No właśnie pasek rozrządu chodzi rowniutko i nic się nie dzieje, nie kopci, nie dymi i pali cacy, powiadasz przestawiacz??? A co to jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Wpisz sobie w gogle przestawiacz kąta wtrysku vp 37.objawy jak działa itd. W pompie jest taki sprytny nie wiem jak go nazwać elektrozawor???który reguluje to by właśnie kat nie leciał na łeb na szyje. Zrob to w miarę szybko by pompa nie dostała za dużo po pupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Zobacz czy kolo pasowe kreci sie bez wachan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 4 godziny temu, karaluch8 napisał: Zobacz czy kolo pasowe kreci sie bez wachan No właśnie oglądałem to koło pasowe chodzi rowniutko i nic nie bije na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 Czujnik już zamówiony, teraz czekać na paczuszkę i teraz mam jeszcze takie pytanko czy wymiana polega na wyjęciu starego i włożeniu nowego, czy będzie leciało paliwo i coś tam jeszcze...??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Tak więc próba wymiany elektrozaworu n108 zakończyła się fiaskiem. Odkrecony filtr paliwa, zdjęta blacha z tyłu pompy i dalej zasłania kołnierz jedna srubke od owej części, żeby to odkręcić trzeba wyjąć pompę, trochę lipa. Poddalem się, rozlaczylem wtyczkę, zapodalem kontakt i zrobiłem test tego zaworu vagiem i słychać wyraźnie jak zmienia się praca pompy - czy to świadczy o prawidłowym działaniu tego ustrojstwa?? Proszę o odpowiedzi i pomoc, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Jak masz gdzies blisko ogarnietego pompiarza to podjedz niech sam to obluka jak nie to będziemy myśleć co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano8504 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Jeszcze jedną rzeczą chciałbym się podzielić, może to pomoże doświadczonym kolegom pomóc w diagnozie problemu, wchodząc w grupę 000 i w drugiej pozycji mamy wartość kąta, i tu jest ok. 55 ale wchodząc w tdi timing aby odczytać graficzny wykres wartość kąta jest już 000?? O co może w tym chodzić, gdzie szukać i co sprawdzić. Dodam że pali ok i nie kopci, może troszkę głośniej klekocze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się