Skocz do zawartości
IGNOROWANY

uszczelka pod glowica koszta


moras22

Rekomendowane odpowiedzi

jakie moga byc koszta czesci oraz wymiany uszczelki pod glowica w 2.8 quattro a4 b5? nic mi nie dymi ani nie ubywa ale grzeje sie powyzej 90 stopni nawete 104 stopnie sa jak auto stoi lub sie kreci go wysoko.. jak sie korek odkreca przy 90 stoopni z plynu to plyn chce wyleciec nie da sie go odkrecic. no i sa bardzo twarde weze do tego zbiornika, duze cisnienie..... co to moze byc? takie kupilem, nie bylo gdzie sie rozpedzic ani krecic wysoko auta, a tylko wtedy tak sie dzieje i nie mialem pojecia ze takie cos sie dzieje przy kupnie samochodu.. umowe podpisalem zaplacilem wracam a tutaj sie grzeje.. przy najblizszej stacji.. jazda probna bylaw taka ze dystans 2 km po kretej drodze w gorach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co glowice chcesz podnosic? Powiniennes najpierw sprawdzoc termostat, chlodnice i pompe wody. To na początek

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2.8 wentylatory załączają się bodajże przy 100 stopniach-sprawdź czy nie jest wstawiony jakiś zamiennik chłodnicy bo z zamiennikami są problemy-słabszy przepływ

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, sitar napisał:

w 2.8 wentylatory załączają się bodajże przy 100 stopniach-sprawdź czy nie jest wstawiony jakiś zamiennik chłodnicy bo z zamiennikami są problemy-słabszy przepływ

no chlodnice wymienial mowil, bo mu ciekla od spodu gdzies. Wentylator chodzi caly czas bo on jest na pasku mikro kreci sie razem z alternatorem caly czas. i jest jeden wentylator. drugi taki maly to sie nie wlacza ale on jest niby od klimatyzacji. 

7 minut temu, MaTeo85 napisał:

A po co glowice chcesz podnosic? Powiniennes najpierw sprawdzoc termostat, chlodnice i pompe wody. To na początek

zeby zmienic termostat to trzeba caly przod i rozrzad sciagac a jak uszczelka bedzie padnieta to robota razy 2 .... z rozbieraniem. rozrzad jest nowy zalozony niby a czy termostat zmienial mechanik to wlasciciel poprzedni nei wie, kazalem mu sie dowiedziec. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukając w google jest kilka tematów o tym że po wymianie chłodnicy występują problemy z grzaniem się auta-poszukaj

Z innego forum:

ciekawostka z ub.roku. 
w lipcu przed zlotem chcialem poskladac sobie autko na tip top.wymienilem m.in chlodnice bo stara ciekla.wzialem z polki nowa sztuke ktora kupilem na allegro-najtansza jaka byla-ok 150zl..w hurtowni chcieli 300 po rabacie... 
zalozylem zlozylem i sie zaczelo-grzeje sie i wywala plyn..pomyslalem ze moze to z powodu uszczelnienia ukladu-wczesniej pompowanie w uklad przez niesprawna uszczelke glowy uciekalo dziurka w chlodnicy-teraz nie ma gdzie to pluje plynem ze zbiornika-milion pincet odpowietrzen skonczylo sie rozerwaniem nagrzewnicy starej.kolejna robota.. 
skonczylo sie tym ze na zlot pojechalem z wyrzyknikiem o braku plynu..pojechalem i wrocilem w sumie 1300km... 
bez zmian.dobra sprawdzenie szczelnosci i okazuje sie ze klekla glowa..wymieniam uszczelki w obu na tip top..dalej sie suka grzeje..wlaczysz wentyle na stale-nie grzeje sie.ale przeciez nie bede latal caly rok na wentylatorach... 
cos mnie tknelo-chlodnica won i zalozylem uzywke-wszystkie objawy ustaly.. 
dla pewnosci-zalozylem ta chlodnice jeszcze raz do drugiego auta-objawy te same-wychodzi ze gdzies nie przetloczone nienacieta blach i takie jaja na 4 miesiace roboty... 
ach zapomnialbym...w miedzyczasie wymienialem pompe wody bo myslelismy ze sie slimak zsuwa z osi i nie pompuje... :mrgreen: :mrgreen:

Edytowane przez sitar
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sitar napisał:

Szukając w google jest kilka tematów o tym że po wymianie chłodnicy występują problemy z grzaniem się auta-poszukaj

nie umiem znalezc wpisuje i ciezko pomozesz mi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wyżej ciekawostkę- dotyczy silnika 2.8. Ciekawe czy mechanior robił test na Co2 czy tylko chce zarobić

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, sitar napisał:

Masz wyżej ciekawostkę- dotyczy silnika 2.8. Ciekawe czy mechanior robił test na Co2 czy tylko chce zarobić

hm pytalem sie popzredniego jaka kupowal mowil ze najtansza za 200zl.. nie, odkrecil korek na pracujacym silniku i sie nie dalo, duze cisnienie i przewod dochodzacy do zboorniczka byl bardzo bardzo twardy. To kupie chlodnice najdrozsza wymienie mam nadzieje ze pomoze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mechanior robił test na co2 to rzeczywiście może głowica. Może spruboj z ori używaną co by w koszta nie isc

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie robił, zaraz pojade zapytac czy mi zrobią. Zamówiłem używana oryginalną OEM z allegro za 39 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, sitar napisał:

Nie pieniądze a może w chłodnicy leży przyczyna

wlasnie jutro wymienie jak jutro mi dojdzie, dzisiaj mi wyslali uzywana oryginalna. Bylem u mechanika i wykluczyl uszczelke pod glowica, sprawdzil jakims preparatem w zbiorniku plynu. Zmienie chlodnice jak nie pomoze to oddam mu te auto w poniedzialek bo cos moiwl ze jakis modul tam jest tez na króćcu nie w każdym ale są. Zobaczymy najpierw musze wykluczyc chłodnice podobnie jak wykluczyłem uszczelke. Dzieki za pomoc dam plusy jak bede mial chwiel wolnego za pomoc i fatyge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienilem chlodnice, nie zdarzyl sie odpowietrzyc to juz mial 100 stopni.. czyli to nie wina chlodnicy.. uszczelki tez nie.. termostat niby wymieniany przy rozrzadzie.... pomyslow brak.. chyba ze wisko nie domaga -.- albo pompa wody.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz pompę wody bo może po prostu nie ma obiegu czynnika w układzie i przez to się gotuje. Zobacz po obudowie czy wygląda na ruszaną czy zawaloną jak reszta silnika czyli stara i nie ruszana co moze świadczyć że to pompa niedomaga

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Sprawdz pompę wody bo może po prostu nie ma obiegu czynnika w układzie i przez to się gotuje. Zobacz po obudowie czy wygląda na ruszaną czy zawaloną jak reszta silnika czyli stara i nie ruszana co moze świadczyć że to pompa niedomaga

obieg jest, nie trzeba nic sciagac widac to patrzac na zbiornik czy wraca plyn z powrotu dowiedzialem sie to wczoraj, ale dzieki za rade. Wina jest maly wentylator, reka sie dotknei go to tak jakby chcial ruszyc sie krecic ale ma za malo mocy i sie nie obraca, z reka czuc jak drgnie. wiec wine mam. Wymienie go w poniedzialek/wtorek. przy okazji pozmieniam przewody z wody bo mam poparciale, pas przedni bedzie musial isc out. 

dzieki panowie

hhh.jpg

Edytowane przez moras22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...