Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Elektrozawór - gdzie wstawić ?


mily

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Chciałbym zrobić zabezpieczenie polegające na odcięciu dopływu paliwa do silnika, tylko nie wiem gdzie są w A4 przewody zasilające silnik w ropę. Gdzie najlepiej wciąć się w wężyk w taki sposób żeby nie zapowietrzyć układu podczas odcięcia. Czy jest taka możliwość??

Jakie będą skutki zablokowania wężyka powrotu, a jakie zasilania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Ty kolego kabinujesz ? :decayed:

poco tak kaplikowac sobie sprawe..

rozumiem -zabespieczenie-przy pompie paliwa masz oryginalnie zawor odcinajacy paliwo i idacy do niego przewod plusowy+ zasilajacy sie w czasie przekrecenia zaplonu

Wydaje mi sie ze wystarczy gdzies na jego odcinku wstawic zwykly maly przelacznik(ukryty oczywiscie)

Osobiscie spotkalem sie z takimi przelacznuikami[br]Dopisany: 19 Luty 2009, 14:52_________________________________________________Bedziesz krecil rozrusznikiem a

Za chol..re nie odpalisz auta dopuki owy zaworek nie zostanie potraktowany napieciem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten elektrozaworem o którym mówisz jest tak zlokalizowany że każdy wie gdzie jest. Unieruchomienie pompy odpada, bo jest za łatwo ją uruchomić "ręcznie", rozrusznik podobnie. Długo się zastanawiałem jak to zrobić żeby w ciągu 10 minut nie udało się ślicznotki uruchomić i nie ma innej opcji w dieslu jak dołożenie dodatkowego elektrozaworu ukrytego gdzieś przy baku lub w jakimś innym miejscu, ale nie w komorze silnika.

Mój problem głównie polega na tym, że nie wiem ile tam idzie wężyków i do czego one służą. I jakie będą skutki zablokowania przepływu ropy przez elektrozawór na każdym z nich z osobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma jak to publiczna dyskutusja o projektowanych zabezpieczeniach.... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma jak to publiczna dyskutusja o projektowanych zabezpieczeniach.... :cool1:

podajcie jeszcze adresy :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT - Musashi za 2 posty osiągnie pieeeekło! Bójcie się! :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a jak by tak dyskusja potoczyła się zgodnie z wątkiem to byłbym happy :)

Jakie będą skutki zablokowania wężyka powrotu, a jakie zasilania??

Podczas zablokowania wężyka zasilania, pompa będzie zasysała ropę, ale ponieważ będzie zablokowany wąż to co się stanie?? Zapowietrze układ?? Jeżeli tak to w sumie dlaczego, powietrza nie dostarczam. Ktoś przeanalizował by takie opcje?? No i co się stanie jak zablokuje powrót przy baku?? Co się stanie z paliwem, które normalnie wraca do baku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby pompa byla bezpieczna musialbys blokowac wyjscia na wtryskiwacze, wtedy paliwo przeplywaloby przez pompe, i nie byloby problemow z jej smarowaniem. jezeli zablokujesz zasilanie pompy w paliwo spowodujesz jej przeciazenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak by zablokować powrót do baku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ogólnie nie ma szans żeby dobrze zabezpieczyć silnik diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ogólnie nie ma szans żeby dobrze zabezpieczyć silnik diesla.

oczywiscie, ze sa :gwizdanie: :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ;( Mogę wymienić jak kradną nasze auta, ale nie wiem czy ktoś tego nie wykorzysta w złym celu, ale z drugiej strony pozwoli na zabezpieczenie autka. Jeżeli stwierdzicie, żeby podać to podam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ;( Mogę wymienić jak kradną nasze auta, ale nie wiem czy ktoś tego nie wykorzysta w złym celu, ale z drugiej strony pozwoli na zabezpieczenie autka. Jeżeli stwierdzicie, żeby podać to podam.

:polew: dobre

Stawiam Ci moje autko i daje 24 godziny na odpalenie i odjechanie

jesli zdolasz stawiam kladke wodki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) A co z uszkodzeniami?? Ja pokrywam??

1. Zbijam kierunek, robie zwarcie na żarówce (jak masz dziadostwo nie alarm, to juz po alarmie),

2. Wchodzi się przez bagażnik wyłamując zamek (lepiej zamykać tylne fotele na kluczyk)

3. Jestem w środku mogę zrobić wszystko, otwieram maskę i wyjmuje komputer wkładam mój do którego mam kluczyk z immo,

4. Prowadzę +12 do pompy (ten co dochodzi odcinam),

5. Wyłamuję stacykę i uruchamiam auto (jak rozrusznik nie kręci to z popychu).

Zanim Ci ukradną auto najpierw Cie obserwują, jaki masz silniki i jake łamaki będą potrzebne.

Jeżeli zabezpieczony masz tak jak to zabezpieczają w ASO to nie problem ukraść Auto.

Zresztą co ja Wam będę bronił wiedzy w necie wszystko jest, np.

http://www.auto-swiat.pl/wydania,Seryjny-alarm-czyli-sciema,12496,1.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam łamaków ;(

Jestem projektantem instalacji elektrycznych. A tak poza pracą w weekendy zajmuje się wykonywaniem instalacji elektrycznych w domkach, m.in. zabezpieczaniem ich.

Jeżeli chodzi o auta to zakładam CB. Teraz pora wdrożyć się w temat zabezpieczania aut, tylko muszę znaleźć jakiś sposób unieruchomienia ich i z tego co wyczytałem chodząc po necie każde zabezpieczenie da się obejść i w bardzo prostu sposób, więc trzeba wymyślić coś niekonwencjonalnego, co zajmie złodziejowi więcej niż 5 minut.

A tak na marginesie wiecie, że alarm odcina zapłon dopiero jak alarm sie uruchomi?? Jednym słowem wysyła sygnał blokujący, a powinien wysyłać sygnał zezwalający na uruchomienie auta, przecież jak zostanie wyrwana centralka to bez problemów można uruchomić auto, bo sygnał nie dotrze do układu odcinającego. Logika alarmów samochodowych jest naprawdę na niskim poziomie w porównaniu z domowymi. Oczywiście nie twierdzę że wszystkich bo nie znam jeszcze całego rynku z alarmami, ale z tymi co ja miałem do czynienia. Ale to moje zdanie i nikt się z nim nie musi zgadzać.

Myślę, że wątek jest do zamknięcia, no chyba że mi ktoś podpowie jak tu skutecznie unieruchomić auto. Ja bym wstawił dodatkowy elektrozawór na wężyk od baku, tylko boję się jak to się odbije na silniku i jego podzespołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile aut juz takimi sposobami zakosiles ? No smialo przyznaj sie :decayed: [br]Dopisany: 21 Luty 2009, 10:55_________________________________________________Musashi chyba lepiej bedzie jak usuniesz tego posta OT

ktore OT? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...