Chopper Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 WItam Panowie i Panie, skrzynia biegów w moim aucie powoli kończy żywot, na pierwszym biegu strasznie hałasują już synchronizatory, na 3 i 4 biegu między 3tys-4tys obr/min wyje jakby załączało się turbo (silnik 2.4 V6 ALF, bez turbo i kompresora ;) ). Mechanik z warsztatu specjalizującego się w naprawach skrzyń biegów, jak usłyszał jaki to egzemplarz, załapał się za głowę i powiedział, że samo rozbieranie tej skrzyni to 4h pracy... Nie wiem jak kosztowo wychodzą części i jak wiele w zasadzie będzie trzeba wymienić przy takiej operacji. Miał ktoś z was tego typu przygodę? Faktycznie skrzynie Quattro są tak skomplikowane? Szukając dalej, postanowiłem sprawdzić rynek części używanych. Nie wiadomo jednak w jakim stanie taki element się trafi i może za jakiś czas też się skończyć... Jednak zgłębiłem jednak temat i mam pytanie. Opierając się na danych z strony: https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1/power_transmission/5-speed_manual_gearbox_01a_(4wd)/technical_data/gearbox_identification/code_letters_mechanical_unit_assignment_transmission_ratios_capacities/ , stworzyłem tabelkę z zamiennikami mojej skrzyni DJS. JPEG poniżej. Pomijając modele niedostępne i nie oferowane w Europie, każda z nich pasuje P&P? Czy występują jakieś różnice w konstrukcji (rozrusznik, łapy, mocowania, sterowanie sprzęgłem, wyjścia na przeguby i wał itp)? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się