Skocz do zawartości

Chopper

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Chopper

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    ALF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Chopper

0

Reputacja

  1. Dzięki za ofertę :), jednak cała pompa mi niepotrzebna, walałaby się po garażu tylko... Nie wiem ile kosztuje nowy sterownik, a z używanymi to loteria. Nie chciałbym za pół roku wrócić z problemem, jeśli następny mi padnie. Koszt regeneracji to ok 200zł plus koszt wysyłki, także myślę że nie jest to droga sprawa.
  2. Witam, mam problem z ABS, na początku losowo był błąd i go nie było. Aktualnie prawie cały czas świeci się kontrolka i tylko przy sporo niższych temperaturach, błąd nie występuje do czasu nagrzania komory silnika. Z tego co wyczytałem, jest to standardowy problem w moim roczniku ('98). Płyn, klocki hamulcowe, tarcze, wszystko ok. Gdy ostatni raz dało się połączyć z sterownikiem ABS (aktualnie: "Brak komunikacji z sterownikiem") komputerem sprawdziłem wszystkie czujniki przy kołach i wskazywały prawidłową prędkość, jednakową. Jedyne co do sprawdzenia mi zostało to ewentualne bezpieczniki i przekaźniki. Moja prośba, możecie wesprzeć mnie radą które sprawdzić? I gdzie ich szukać? Zakładam jednak, że jest to problem sterownika i przepalonych w nim drucików... Oddawaliście już swoje sterowniki gdzieś do regeneracji? Możecie polecić jakiegoś specjalistę, zakład się tym zajmujący? Najlepiej w Kujawsko-Pomorskim, mieszkam w Bydgoszczy, więc byłoby to dla mnie najszybsze i najbliższe rozwiązanie.
  3. WItam Panowie i Panie, skrzynia biegów w moim aucie powoli kończy żywot, na pierwszym biegu strasznie hałasują już synchronizatory, na 3 i 4 biegu między 3tys-4tys obr/min wyje jakby załączało się turbo (silnik 2.4 V6 ALF, bez turbo i kompresora ;) ). Mechanik z warsztatu specjalizującego się w naprawach skrzyń biegów, jak usłyszał jaki to egzemplarz, załapał się za głowę i powiedział, że samo rozbieranie tej skrzyni to 4h pracy... Nie wiem jak kosztowo wychodzą części i jak wiele w zasadzie będzie trzeba wymienić przy takiej operacji. Miał ktoś z was tego typu przygodę? Faktycznie skrzynie Quattro są tak skomplikowane? Szukając dalej, postanowiłem sprawdzić rynek części używanych. Nie wiadomo jednak w jakim stanie taki element się trafi i może za jakiś czas też się skończyć... Jednak zgłębiłem jednak temat i mam pytanie. Opierając się na danych z strony: https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1/power_transmission/5-speed_manual_gearbox_01a_(4wd)/technical_data/gearbox_identification/code_letters_mechanical_unit_assignment_transmission_ratios_capacities/ , stworzyłem tabelkę z zamiennikami mojej skrzyni DJS. JPEG poniżej. Pomijając modele niedostępne i nie oferowane w Europie, każda z nich pasuje P&P? Czy występują jakieś różnice w konstrukcji (rozrusznik, łapy, mocowania, sterowanie sprzęgłem, wyjścia na przeguby i wał itp)? Pozdrawiam
  4. Witam, Tematów przejrzmałem kilka, ale w żadny nawet nie znalazłem informacji na temat czy oryginalne Concert Plus można przerobić na zestaw głośnomówiący... Zdjęcia na dole postu. Dlatego też założyłem ten temat. Zaczęło się niewinnie... od znalezienia pewnego ustrojstwa pod kierownicą... Dalej trzeba było rozebrać część deski, aby sprawdzić do czego to i jak to podłączone, skoro o możliwości odbierania telefonu w moim aucie słowa nie słyszałem. Auto to A4 B5 z września 1997, po pierwszym lifcie. Po wyciągnięciu radia nie jestem pewien czy jest ono (radio) od początku w tym aucie. Niby oryginał, a jednak w książce serwisowej kod odblokowania jest inny niż na radiu, ten z radia działa, z książki nie. Gdy już minąłem radio, instalacja okazała się iść dalej, no to zwaliłem schowek i za schowkiem cała centralka się schowała :). Centralką okazał się prawdopodobnie orygnalny zestaw hands-free z Chryslera (na zestawie widnieje rok produkcji 2004), nie miałem styczności z tą marką, ale po poszukiwaniach w google takie można odnieść wrażenie. Instalacja sobie leży grzecznie, jest nawet mikrofon z kablem ułożony i schowany, i czeka na podłączenie (?) do radia. Czy jest możliwość i jak bardzo skomplikowana może to być procedura z moim oryginalnym radiem?? Zrobienie zestawu głośnomówiącego z podzespołów które posiadam byłoby ciekawym rozwiązaniem, no i po Bluetooth by było. Ktoś spotkał się wcześniej z taką kombinacją? Jakiś elektronik, spec od radia, albo elektroniki w audi może pomóc? Linki: http://www.ebay.com.au/itm/NEW-GENUINE-CHRYSLER-300-HANDS-FREE-CELLULAR-PHONE-KIT-PART-82208207AB-/222227310385 http://www.300cforums.com/forums/car-audio-alarms-uconnect-navigation/31042-uconnect-hands-free-communications-complete-instructions.html
  5. Byłem dziś u speca od dorabiania kluczyków, faktycznie, okazało się, że kluczyk serwisowy różni się od oryginału na pewno głębokością i długością frezu na rantach . Co do długości, zmierzę jak dorobię kluczyki i zdjęcie porównujące dorzucę. Teraz zostało tylko znaleźć odpowiednią surówkę, dla mojego auta i dorobić do oryginału, tak żeby i centralny zamek działał na pilota. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Kluczyk dorobiony . Jednak bez pilota centralnego zamka... Sam grot z transpoderem został bez problemu dorobiony w punkcie dorabiania kluczyków. Kluczyki różnią się jedynie głębokością frezu po bokach, ten oryginalny jest głębszy i po obróbce działa perfekcyjnie, jak również otwiera ręcznie klapę bagażnika i zamyka schowek. Aby móc z pilota otwierać i zamykać centralny zamek, potrzebna do mojego auta jest surówka z pilotem: 8L0 837 231 A - 433,92 MHz - (9/96-8/97) - 2 przyciski - 5D1, o której już słyszałem że jest niedostępna, pewnie poza ASO... Pozdrawiam
  6. Czyli rozumiem, że teraz swoim kluczykiem możesz ręcznie otwierać zamek w klapie bagażnika i schowka? Mówił coś czym się różnią oba kluczyki?
  7. Dzięki za odpowiedź :-) Co do ASO koszta wynoszą, przynajmniej w Toruniu, około 300zł sam kluczyk, 750zł kluczyk z sterowaniem zamkiem centralnym. Ceny oczywiście bez kodowania, to kosztuje osobno 250zł. Na chwilę obecną chyba poszukam magika od dorabiania kluczyków, podrążę temat. Zaciekawiła mnie informacja z ASO, że przy moim modelu, rocznikowo 1998, występuje kluczyk z wbudowanym sterowaniem centralnym zamkiem. Nie jest osobno na pastylce, nie jest to też scyzork. W internetach są zdjęcia takowego z dwoma przyciskami, w zasadzie pierwszy raz na oczy widzę . Pozdrawiam
  8. Proszę... Dodam tylko, że w aucie posiadam działający centralny zamek, jednak nie mam pilota do niego.
  9. WItam forumowiczów, Jestem świeżym właścicielem A4 B5 z września 1997 roku, rok modelowy 1998. Posiadam do niego tylko i wyłącznie jeden kluczyk, kluczyk warsztatowy... Jak wiadomo nie można nim otworzyć bagażnika i zamknąć schowka. Podejrzewam, że również dorobienie jego duplikatu nie pomoże z tym problemem . Wie ktoś może gdzie znaleźć informacje dotyczące głównego kluczyka? Jak go praktycznie odtworzyć? Pozdrawiam
  10. Witam, trochę odgrzeję temat Niedawno kupiłem B5 (2.4 V6, quattro, avant). Auto stoi na za mocno (jak dla mnie) obniżonym zawieszeniu, czerwone sprężyny H&R i amortyzatory Bosch, numerów dokładnych nie sprawdzałem na chwilę obecną. Chcę powrócić do oryginału, podnieść ją jak fabryka przykazała, jednak mam za małą wiedzę, z wlepki w bagażniku wiem jedynie że to 1BA. O ile sam przód chciałbym oryginał, to z tyłem chciałbym dać mocniejsze, ze względu na montaż instalacji LPG i haka holowniczego. Może któryś kolega poratuje wiedzą i doradzi jakich sprężyn i amortyzatorów szukać, modele, numery, jaki producent. Pozdrawiam, dorzucam zdjęcie wlepki Ps. Które znaki mówią o klasie wagowej mojego auta? Na forum znalazłem tylko opis wlepki w B6.
  11. Cześć Panowie i Panie (nie wiem czy jakieś tutaj są :)), mam na imię Rafał i mieszkam w Bydgoszczy (kujawsko-pomorskie). Można też mnie znaleźć w okolicach. Moje Audi A4, nowy nabytek, to B5 z 1997 roku, silnik 2.4 ALF z napędem Quattro i dość bogatym wyposażeniem. Niemiec gonił do granicy jak zjeżdżało ;). Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...