jamaica261 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Witam. Juz jakis czas mam problem ze spadkiem mocy. Auto idzie wmiare do 4tys obrotow po przekroczeniu auto juz nie chce sie rozpedzac i zdarza sie ze zaczyna go szarpac. Za kazdym razem pokazuje inne bledy po podpieciu a czasami wgl. Do tej pory wyrzucilo mi bledy za ubogiej mieszanki, wypadanie zaplonow na 1 i 3 cylindrze i przestawienia walka rozrzadu. Po ich skasowaniu nigdy nie powrocily na nowo az do dzisiaj kiedy wywalio wypadanie zaplonow. Cewki i i swiece sa nowe. Kilka razy wymienialem juz pompe paliwa tyle ze same wklady jakies zamienniki. I na kazdej pompie jest podobnie. Mierzac cisnienie na listwie manometrem na zaplonie pokazuje cos powyzej 1bara po odpaleniu 2.9. nieszczelnosci tez nigdzie nie ma. nie wiem za co sie wziac. Szukalem troche na forach i zrobilem logi grupy 002, 033 i 115 http://vaglogi.pl/log-002_033_115_VnS9s.html Pierwszy raz je robilem i nie bardzo wiedzialem czy wybralem dobre grupy zeby cokolwiek zobaczec. Prosze o pomoc
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 (edytowane) Przepływu brak i zapewne przepływomierz do wymiany. Ciśnienie masakra. Wymieniałeś filtr paliwa? Dziwne, że na każdej pompie masz takie wyniki. Edytowane 26 Sierpnia 2018 przez przem8
jamaica261 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 No wlasnie filtr wymienialem w tamtym roku. On jest z regulatorem cisnienia tak? Na kazdej jest podobnie. Jak postoi np cala noc ma problem z odpaleniem. Raz normalnie odpali a raz dopiero za drugim. Gazownik u ktorego bylem i probowal to diagnozowac rozlozyl rece. On sugerowal sie korektami dlugoterminowymi ktor byly na skraju bledu. Stwierdzil ze jest duzo mozliwosci miedzyinnymi przeplywka i pompa paliwa.
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 3 minuty temu, jamaica261 napisał: On jest z regulatorem cisnienia tak? Tak. Jakiej firmy ten filtr? Możliwe, że jakiś wadliwy może.
jamaica261 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Wlasnie nie pamietam co to za firma byla. Jutro sprawdze. Bedzie pisalo na obudowie.
Mano4 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Jak masz takie wyniki z ciśnienia paliwa to nie pałuj bo wypalisz zawory.Jak pompa wymieniana była to wymień wężyki pod deklem pompy masz pewnie nieszczelność i nie pali rano,później sprawdzenie ciśnienia jak bedzie źle to filtr paliwa
jamaica261 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Pod deklem jest jeden wezyk ktory juz wymienialem bo faktycznie byl nieszczelny. Opaski tez dalem nowe. Filtr paliwa to bosch. Nie mam pojecia jaki byl oryginal. Polecilibyscie inny filtr? Przeplywke juz kiedys czyscilem bo ja podejrzewalem. Kupic ja po nr i tez z boscha jak oryginal ?
przem8 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Ogarnij to ciśnienie paliwa, zrób log 2+33 jak już będzie ok. Potem będziesz się zastanawiać nad przepływomierzem jak będzie kiepski przepływ dalej. Przynajmniej ja bym tak zrobił ?
jamaica261 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Ok to zaczne od tego filtra jak nie pomoze to pompa. Filtr jaki bylby najlepszy? Dobrze pamietam ze z manna?
przem8 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Najlepiej z aso. Z zamiennikami różne herezje potrafią się dziać. Ale z manna możesz ryzykować, wymieniałem jakiś czas temu na taki i odpukać, jest ok.
jamaica261 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Przyplywka przyjdzie prawdopodobnie jutro. Filtr paliwa wymienilem na manna. I mam pytanie z nim zwiazane. Po odlaczeniu jednego lrzewodu buchlo z filtra strasznie cisnieniem. Ogladajac jakies filmimi na necie widzialem ze kapie z niego i z przewodow ale nie wywalilo takoe cisnienia. Tak powinno byc?
jamaica261 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Wiec tak. Wymienilem przeplywke na oryginal boscha i filtr paliwa na manna. Na listwie dalej nie ma cisnienia. Na zaplonie ma 1 bar na odpalonym 2.9. Powinno byc stale 4 bary? Po wymianie przeplywki tez nie widze roznicy. Powyzej 3tys szarpie i wywala blad wypadania zaplonu na 3 cylindrze. Bedzie to zwiazane z cisnieniem na listwie? I wydaje mi sie ze znalazlem nieszczelnosc na jednym zaworku. Ale nie mam pojecia co to jest za zawor. Slychac z niego delikatne syczenie a po zdjeciu wezyka nie ma tego plastiku takze wezyk na tym sie ledwo trzyma. Co to jest? Bo nie mam pojecia jak szukac zsby kupic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się