Jump to content

jamaica261

Pasjonat
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About jamaica261

Informacje

  • First name
    Kryst
  • Location
    Bieruń

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

260 profile views
  1. jamaica261

    Awaryjne

    Nie nic takiego nie mialem. U mnie swirowalo oswietlenie wnetrza bo widzialo caly czas drzwi otwarte no i wiadomo komunikat ze otwarte drzwi
  2. jamaica261

    Awaryjne

    Ja tak mialem jak mialem uszkodzony mikrostyk w ktorys drzwiach.
  3. U mnie tez wylo i wymiana plynu nic nie pomagala. Lalem ten febiego. Dopiero jak walnal przewod i wymienilem na nowy problem sie skonczyl
  4. Zamierzam znowu wymienic pompe paliwa poniewaz na listwie nie ma cisnienia a wymiana filtru nic nie dala. I mam pytanie mial ktos doczynienia z pompa takiej firmy jak meat&doria? Cos takiego:https://m.czesciauto24.pl/meat-doria/12886571
  5. Wiec tak. Wymienilem przeplywke na oryginal boscha i filtr paliwa na manna. Na listwie dalej nie ma cisnienia. Na zaplonie ma 1 bar na odpalonym 2.9. Powinno byc stale 4 bary? Po wymianie przeplywki tez nie widze roznicy. Powyzej 3tys szarpie i wywala blad wypadania zaplonu na 3 cylindrze. Bedzie to zwiazane z cisnieniem na listwie? I wydaje mi sie ze znalazlem nieszczelnosc na jednym zaworku. Ale nie mam pojecia co to jest za zawor. Slychac z niego delikatne syczenie a po zdjeciu wezyka nie ma tego plastiku takze wezyk na tym sie ledwo trzyma. Co to jest? Bo nie mam pojecia jak szukac zsby kupic.
  6. Przyplywka przyjdzie prawdopodobnie jutro. Filtr paliwa wymienilem na manna. I mam pytanie z nim zwiazane. Po odlaczeniu jednego lrzewodu buchlo z filtra strasznie cisnieniem. Ogladajac jakies filmimi na necie widzialem ze kapie z niego i z przewodow ale nie wywalilo takoe cisnienia. Tak powinno byc?
  7. Ok to zaczne od tego filtra jak nie pomoze to pompa. Filtr jaki bylby najlepszy? Dobrze pamietam ze z manna?
  8. Pod deklem jest jeden wezyk ktory juz wymienialem bo faktycznie byl nieszczelny. Opaski tez dalem nowe. Filtr paliwa to bosch. Nie mam pojecia jaki byl oryginal. Polecilibyscie inny filtr? Przeplywke juz kiedys czyscilem bo ja podejrzewalem. Kupic ja po nr i tez z boscha jak oryginal ?
  9. Wlasnie nie pamietam co to za firma byla. Jutro sprawdze. Bedzie pisalo na obudowie.
  10. No wlasnie filtr wymienialem w tamtym roku. On jest z regulatorem cisnienia tak? Na kazdej jest podobnie. Jak postoi np cala noc ma problem z odpaleniem. Raz normalnie odpali a raz dopiero za drugim. Gazownik u ktorego bylem i probowal to diagnozowac rozlozyl rece. On sugerowal sie korektami dlugoterminowymi ktor byly na skraju bledu. Stwierdzil ze jest duzo mozliwosci miedzyinnymi przeplywka i pompa paliwa.
  11. Witam. Juz jakis czas mam problem ze spadkiem mocy. Auto idzie wmiare do 4tys obrotow po przekroczeniu auto juz nie chce sie rozpedzac i zdarza sie ze zaczyna go szarpac. Za kazdym razem pokazuje inne bledy po podpieciu a czasami wgl. Do tej pory wyrzucilo mi bledy za ubogiej mieszanki, wypadanie zaplonow na 1 i 3 cylindrze i przestawienia walka rozrzadu. Po ich skasowaniu nigdy nie powrocily na nowo az do dzisiaj kiedy wywalio wypadanie zaplonow. Cewki i i swiece sa nowe. Kilka razy wymienialem juz pompe paliwa tyle ze same wklady jakies zamienniki. I na kazdej pompie jest podobnie. Mierzac cisnienie na listwie manometrem na zaplonie pokazuje cos powyzej 1bara po odpaleniu 2.9. nieszczelnosci tez nigdzie nie ma. nie wiem za co sie wziac. Szukalem troche na forach i zrobilem logi grupy 002, 033 i 115 http://vaglogi.pl/log-002_033_115_VnS9s.html Pierwszy raz je robilem i nie bardzo wiedzialem czy wybralem dobre grupy zeby cokolwiek zobaczec. Prosze o pomoc
  12. jamaica261

    Obroty

    Prawdopodobnie cewka
  13. jamaica261

    Pływak

    Zbiornik w quatro jest podzielony na dwie czesci. Za kierowca jest jeden plywak ktorego koniec jest w ksztalcie kuli i sa tam tylko lrzewody paliwowe. Za pasazerem jest plywak razem z pompa paliwa gdzie plywak jest przyczepiony do obudowy pompy
  14. Mam identyczny problem. Zalanie benzyny ponad rezerwe nie pomaga km ubywaja s trakcie jazdy na gazie. Wymienilem plywak i problem nie ustapil
  15. Kolego kaman rozwiazales moze problem?
×
×
  • Create New...