tomasz_andrukiewicz Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Witam ostatnio byłem na stacji diagnostycznej i komputer pokazał takie błędy. Czy ktoś by mógł mi napisać co jest do zrobienia żeby ich się pozbyć
przem8 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) Najlepiej jakbyś zrobił logi statyczne i dynamiczne vagiem i za pomocą niego jeszcze raz odczytał błędy. Masz lpg więc część błędów sondy może być spowodowana złą regulacją. Błąd ciśnienia doładowania może być spowodowany przez uszkodzony n75 lub coś z wężykami od niego. Edytowane 16 Września 2018 przez przem8
tomasz_andrukiewicz Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 A wiesz może w który miejscu znajduje się ten zawór n75?
przem8 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) Na przewodzie idącym z filtra do turbo. Ma trzy króćce i wtyczkę. W avj jest w sąsiedztwie grzybka odmy. Możesz sprawdzić czy działa poprawnie (instrukcje jak to robić spokojnie znajdziesz) i przejrzyj w jakim stanie są wężyki. Więcej powiedzą logi dynamiczne 2+33, 115+118 na pb i lpg 2+33 oraz statyczny na pb 2+33. Edytowane 16 Września 2018 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się