Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Czy po wymianie wahacza (górny tył) trzeba ustawiać zbieżność ?


A.M.D

Rekomendowane odpowiedzi

Nie trzeba ustawiać zbieżności ja jednak po wymianie wszystkich wahaczy sprawdziłem sobie zbieżność tak profilaktycznie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli polozenie kola kierownicy jest nieco inne niz przed wymiana wahacza/y to wskazane jest ustawienie zbieznosci.

tak :cool1: coś sie musiało przestawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej potrzeby aby ustawiać zbieżności

kolega pisze wyraźnie że koło kierownicy jest inaczej ułożone niż przed wymianą wahacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli przed wymianą wahacza czy wahaczy kierownica była ustawiona idealnie na wprost do kierunku jazdy a po wymianie coś się zmieniło to znaczy że trzeba pojechać na zbieżność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej potrzeby aby ustawiać zbieżności

kolega pisze wyraźnie że koło kierownicy jest inaczej ułożone niż przed wymianą wahacza

Moja odpowiedź dotyczyła zapytania kolegi A.M.D i kolega nic nie pisze o kole kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak jeśli sie zakłada markowe lub ori wahacze to nie trzeba ale jak się kupuje firmy krzak to może nie ma tego wymiaru co poprzedni wahacz i może trzeba coś korygować. Normalnie nie ma takiej potrzeby. Poporstu wykręcasz i skręcasz nic sie tu nie przestawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak jeśli sie zakłada markowe lub ori wahacze to nie trzeba ale jak się kupuje firmy krzak to może nie ma tego wymiaru co poprzedni wahacz i może trzeba coś korygować. Normalnie nie ma takiej potrzeby. Poporstu wykręcasz i skręcasz nic sie tu nie przestawia.

święta prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przed wymianą kierownica była lekko skoszona w prawo. Po wymianie ustawiła się na wprost. Zmieniałem dwa wahacze górne. Wyjąłem jakieś chińskie podróby i wstawiłem lemfordery. Pozostałe były lemfordera i wyglądały ok, więc zostały. Wygląda na to, że potwierdzają się dwa poprzednie posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

choć z tewnym dystansem podchodziłbym do tego faktu jeśli wahacze są mocno zużyte i mają luz wówczas kierownica może nie być na wprost jak i auto może ściągać po wymianie wspomniane objawy raczej ustępują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba ustawiać zbieżności Panowie, widocznie mechanik coś gmyrnął tam gdzie nie powinien... wymieniając wachacze nie ingeruje w zbieżność, chyba że wymienił końcówkę drążka i jakoś nie wyszło przy rozrachunku... wtedy tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...