Skocz do zawartości

201ty

Pasjonat
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 201ty

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 201ty

0

Reputacja

  1. Oryginalny procesor 140zł na Allegro. Moja płytka zakładana na stary procesor 69zł. Sprzedane ponad 50szt. bez reklamacji.
  2. Sprawdzałem płyny i wszystko jest w porządku. Na wyświetlaczu jak już pisałem nic się nie pojawia. Dziwna sprawa.
  3. Witam, W zasadzie to nie wiem czy wrzucam to do dobrego działu, mam nadzieje że nie zostanę zlinczowany. Otóż mam taki dziwny problem, że czasami a ostatnio znacznie częściej bo nawet kilka razy dziennie słyszę sygnał ostrzegawczy w postaci trzech gongów. Pojawia się to przy spokojnej jeździe na niskich biegach najczęściej gdy pokonuję jakieś nierówności i przeważnie gdy tył auta podskoczy. Czasami też przy ostrym ruszeniu na skręconych kołach. VAG nie pokazuje żadnych błędów, nie zapala się również żadna kontrolka (FIS). W czym może być problem? Przyznam, że zaczyna się to robić irytujące.
  4. Witam, naprawiam te radyjka znacznie tańszą metodą niż wymiana procka. Naprawa przeżyje te radia. Jest to lepsze od wymiany procka który może ponownie ulec awarii. Dla forum zniżka w wysokości 10zł. Szukajcie na allegro kamisia1983. Pozdrawiam
  5. Trochę to trwało bo czasu zbytnio nie miałem ale temat już opanowałem w 100%. Jak ktoś chce naprawić swoje radio to proszę pisać na PW. Można też mnie znaleźć na allegro (Nick mojej żony : kamisia1983). Przyjmę licznik z FIS, może być angielski z uszkodzonymi liniami byle działał. Mam pomysł na zastąpienie wyświetlacza.
  6. Witam, nie ma to nic wspólnego z podgrzewanie, pieczeniem czy smażeniem . Podszedłem do tematu z innej strony. Skoro procesor jest sprawny a problem dotyczy tylko regulacji poziomu głośności to nie ma potrzeby jego wymiany. Obszedłem zatem funkcję regulacji volume. Dodam tylko że cała zabawa z lutownicą sprowadza się do przylutowania dwóch przewodów i zapięciu adaptera na procesor. Sam wykonałem adapter oraz napisałem do niego oprogramowanie. Teraz przymierzam się do zastąpienia wyświetlacza FIS. Jeżeli ktoś posiada uszkodzony licznik z FIS to mogę naprawić radyjko za licznik . Pozdrawiam.
  7. Podgrzewanie procka to już historia. Wymiana na nowy to spore koszty. Ale uwaga: Jest nowa metoda znacznie tańsza i skuteczniejsza. Raz naprawione radio nie wróci już do serwisu z tą samą usterką. Tak jak pisałem jakiś czas temu opracowałem alternatywną metodę naprawy. Działa to w moim aucie od około roku. Nie miałem jednak czasu na wykonanie większej ilości, żeby móc zaoferować na forum. Dziś wystawiłem aukcje na allegro. Napraw radio i uwolnij swoje uszy . Dla użytkowników forum promocja -10zł (minus 10zł). Pozdrawiam
  8. 201ty

    [B5 AEB] Softy ABT

    @devastation Możesz zrobić zdjęcie tego sterownika. Tak abym mógł odczytać symbol eepromu? Czy ta podstawka zawiera jakąś elektronikę? Mogę spróbować zająć się tematem skopiowania wsadu.
  9. A co powiecie na wahacze lemfordera od jarcars_pl w cenie 1199zł ?? Też lipa ? Dostałem odpowiedz od sprzedawcy. Słyszeliście kiedyś coś takiego? : "odlewy aluminiowe sa firmTRW natomiast el gumowe LEMFORDER" http://www.allegro.pl/show_item.php?item=935587493
  10. @bish - kopt, na alledrogo 135zł + przesyłka radia do klienta 20zł + przesyłka radia do serwisu kolejne 20zł co daje 175zł. Ale mam lepszą wiadomość :> Temat z regulacją głośności udało mi się rozpracować . Moje rozwiązanie jest o tyle lepsze, że niweluje efekt uszkodzenia procesora. Jak wiadomo wadliwe oprogramowanie w radiach chorus i concert może uszkodzić nawet nowy procesor po pewnym czasie użytkowania. U mnie takie coś nie będzie miało miejsca. Dodatkowym plusem będzie koszt naprawy, sporo niższy niż przy wymianie procesora, oraz oczywiście promocja dla A4-klub.pl Ostateczna cena będzie znana pod koniec tego tygodnia a pierwsze aukcje na allegro powinny pojawić się za dwa-trzy tygodnie (jestem na etapie testowania). Aha i nie jest to żaden pic z podgrzewaniem, podpiekaniem itp. Po prostu zostanie dołożona płytka zajmująca się sterowaniem przedwzmacniaczem. Regulacja nadal będzie odbywała się za pomocą oryginalnego impulsatora z identyczną charakterystyką jak w oryginalnym rozwiązaniu. Na dzień dzisiejszy nie działa mi jeszcze funkcja GALA (poziom głośności proporcjonalny do prędkości auta). Sądzę jednak, że to kwestia 2,3 dni. Pozdrawiam
  11. A nie jest tak, że N75 steruje wtedy WG tak, że spaliny idą bypassem nie napędzając wirnika ?
  12. Jak widzę 00561 to od razu patrze na profil czy jest LPG. To najczęstsza przyczyna ale powodów może być więcej: sonda Lambda, niskie ciśnienie paliwa, przepływomierz. Najlepiej pojeździj na benzynie i zobacz czy się pojawi ponownie. Jeżeli nie to wiadomo gdzie szukać przyczyny.
  13. Najgorszy jest 00561. Zły skład mieszanki. Resztę można skasować i zapomnieć. 00561 pewnie pojawi się ponownie po jakiś 100km. Prawdopodobnie źle zestrojona instalacja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...