A.M.D 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Witam jak w tytule czy przy wymianie wahacza górnego tyłnego trzeba ustawiać zbieżność? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Nie trzeba ustawiać zbieżności ja jednak po wymianie wszystkich wahaczy sprawdziłem sobie zbieżność tak profilaktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areckid 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Jesli polozenie kola kierownicy jest nieco inne niz przed wymiana wahacza/y to wskazane jest ustawienie zbieznosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Jesli polozenie kola kierownicy jest nieco inne niz przed wymiana wahacza/y to wskazane jest ustawienie zbieznosci. tak coś sie musiało przestawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arson15 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 nie ma takiej potrzeby aby ustawiać zbieżności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 nie ma takiej potrzeby aby ustawiać zbieżności kolega pisze wyraźnie że koło kierownicy jest inaczej ułożone niż przed wymianą wahacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1985 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 trzeba robic zbieznosc ja tez ostatnio wyminiłem tylko 1 wahacz a juz jadac i trzymajac kiere prosto sciaga, przed wymiana było idelanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areckid 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 To co napisalem powyzej to informacja od diagnosty, wiec ja osobiscie zastosowalbym sie do powyzszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 jeżeli przed wymianą wahacza czy wahaczy kierownica była ustawiona idealnie na wprost do kierunku jazdy a po wymianie coś się zmieniło to znaczy że trzeba pojechać na zbieżność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arson15 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 nie ma takiej potrzeby aby ustawiać zbieżności kolega pisze wyraźnie że koło kierownicy jest inaczej ułożone niż przed wymianą wahacza Moja odpowiedź dotyczyła zapytania kolegi A.M.D i kolega nic nie pisze o kole kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Powiem tak jeśli sie zakłada markowe lub ori wahacze to nie trzeba ale jak się kupuje firmy krzak to może nie ma tego wymiaru co poprzedni wahacz i może trzeba coś korygować. Normalnie nie ma takiej potrzeby. Poporstu wykręcasz i skręcasz nic sie tu nie przestawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arson15 0 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Powiem tak jeśli sie zakłada markowe lub ori wahacze to nie trzeba ale jak się kupuje firmy krzak to może nie ma tego wymiaru co poprzedni wahacz i może trzeba coś korygować. Normalnie nie ma takiej potrzeby. Poporstu wykręcasz i skręcasz nic sie tu nie przestawia. święta prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
201ty 0 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 U mnie przed wymianą kierownica była lekko skoszona w prawo. Po wymianie ustawiła się na wprost. Zmieniałem dwa wahacze górne. Wyjąłem jakieś chińskie podróby i wstawiłem lemfordery. Pozostałe były lemfordera i wyglądały ok, więc zostały. Wygląda na to, że potwierdzają się dwa poprzednie posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 widocznie po wymianie na zamienniki nie była ustawiana zbieżność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 choć z tewnym dystansem podchodziłbym do tego faktu jeśli wahacze są mocno zużyte i mają luz wówczas kierownica może nie być na wprost jak i auto może ściągać po wymianie wspomniane objawy raczej ustępują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 nie trzeba ustawiać zbieżności Panowie, widocznie mechanik coś gmyrnął tam gdzie nie powinien... wymieniając wachacze nie ingeruje w zbieżność, chyba że wymienił końcówkę drążka i jakoś nie wyszło przy rozrachunku... wtedy tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi