prodi5 Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 witam mam maly problem w moim audi obroty utrzymuja sie na 600 a jak przyspieszam to dojda do 5000 i wiecj nie pojdzie do gory czy ktos wie w czym tkwi problem? Nazywanie wątków niezgodnie z regulaminem forum (ten poprawiłem)
prodi5 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 Zrobiłem wszystko jest ok moze to byc wina świec?
Ronin Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Może dorzuce tutaj jedną uwagę, która może zmieni nieco kierunek poszukiwań. Możliwość uzyskiwania odpowiednich obrotów wiążą się ze stosunkiem wydajności silnika do tarcia. Po pierwsze: jeżeli silnik jest nieserwisowany i zurzyty to trudno uzyskać sprawność urządzenia nowego. Po drugie: jeżeli przez wiele lat silnik był kręcony do 3000 obrotów (co jest bardzo popularne tzw. jazda na kropelke) to potem nie bedzie kręcił do jego możliwości fabrycznych. Można próbować rozciągnąć silnik poprzez regularne dociąganie do obrotów maksymalnych, ale udaje się to tylko wtedy gdy jest on serwisowany. Można to robic samemu, zgodnie z książką serwisową. Facet, najpierw zrób sprawy podstawowe, a potem pytaj czy to może być wina świec. Może dzisiaj nie jestem w formie, ale normalnie nie rozumiem zapytania.
prodi5 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 Czy to może byc wina zle ustawionego paska rozrzadu?
Ronin Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Ano własnie, pasek, świece i ... latarka czyli totalny mix. Musisz wiedzieć czy masz wymienione świece, bo inaczej nie wiadomo co wogóle jest sprawne. Porób wszystko i dopiero potem zadawaj pytania, bo takto to nic z tego ne wyjdzie.
prodi5 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 wszystko zrobione i dalej nic czy to moze byc wina nie zaadoptowanej przepustnicy? dzisiaj sprawdze he he
ROBERT Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jak widzę walczysz z tym już rok czasu ? I dalej cicho-ciemno ??? Wymieniłeś już chociaż jakąś część, czy dalej tkwisz z tym problemem jak w lutym 2009r. ???
prodi5 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 Wymienilem cewke przewody swiece a do zadnego warsztatu auta juz nie dam bo jedno naprawia a drugie zepsuja
ROBERT Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Próbowałeś zrobić reset ECU ? Masz możliwość podpiąć się VAGiem ? Nie masz silnika [ADP]
prodi5 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 hm no wlasnie sie tak zastanawialem musze dzisiaj sprawdzic w bagazniku wlasnie szukam jakiegos dobrego kolesia z vagiem co sie zna na tym a nie tylkjo bledy kasowac umie
ROBERT Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Mówisz że masz gościa co kasuje Ci błędy, a jednak były/są jakieś napisz czego dotyczyły. Silnik powinieneś mieć [AHL], [ANA] lub [ARM] jeżeli masz rocznik 1999
prodi5 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 no wiesz jak koles przy wylaczonym zaplonie mowi ze czujnik halla do wymiany to on moze malucha diagnozowac a nie audi[br]Dopisany: 22 Styczeń 2010, 07:34_________________________________________________no i wyjalem czujnik temp zielony 4 piny spomiedzy metalowej czesci a plastikowej wydobywa sie plyn czyli czunik do wymiany
michal_g84 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 ale to normalne jak wyjmujesz czujnik że wylewa się płyn chłodniczy
ROBERT Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 no wiesz jak koles przy wylaczonym zaplonie mowi ze czujnik halla do wymiany to on moze malucha diagnozowac a nie audi[br]Dopisany: 22 Styczeń 2010, 07:34_________________________________________________no i wyjalem czujnik temp zielony 4 piny spomiedzy metalowej czesci a plastikowej wydobywa sie plyn czyli czunik do wymiany gościu ja cie naprawdę nie rozumiem, o co ci teraz chodzi :co: Jak wylewa się płyn po wyciągnięciu czujnika to znaczy że jest do wymiany A jak ściągniesz wąż z chłodnicy i poleci płyn, to radzę zmienić też chłodnicę od razu
prodi5 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 he he dobry tekst no ale chyba z czujnika nie powinien sie ze srodka lac? chyba az taki glupi nie jestem zeby nie wiedziec ze jak sie czujnik wyjmie to sie plyn leje mi chodzi o to ze ze srodka z czujnika sie leje a chyba nie powinien skoro tam napewno sa jakies uklady elektroniczne
ROBERT Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 A nie leje się przypadkiem z pod czujnika ?
prodi5 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 Wyjalem czujnik wytarlem do sucha przechylilem do gory nogami a z niego kapie plyn teraz rozumiecie? uszczelka tez jest do wymiany to wiem ale czy czujnik i jeszcze jedno ja go 1 raz wyjmowalem ale czy ten oring powinien byc na tej metalowej obudowie czy na plastiku?
ROBERT Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Czerwonym kolorem masz zaznaczone gdzie powinien być oring. Mówisz, że cieknie ze środka czujnika według mnie to nie możliwe, może przypadkiem dostał się płyn tam gdzie są te cztery piny
prodi5 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 Dzieki czyli dobrze byl zalozony myslalem ze znowu cos popsuli ona cieknie w miejscu styku metalu z plastikiem czyli pewnie czujnik do wymiany ale slyszalem ze 4 pinowych juz nie produkuja czy to prawda bo na allegro tez tylko uzywki znalazlem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się