ROBERT Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Jak nie produkują ??? Tylko jest coś takiego, że czarne są zamienione na zielone. Jaki masz nr. tego czujnika sprawdzałeś, zapisałeś gdzieś jak go miałeś na wierzchu ? I nie kupuj na allegro tego czujnika
prodi5 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 no wlasnie ja mam zielony a gdzie radzisz kupic?
ROBERT Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 no wlasnie ja mam zielony a gdzie radzisz kupic? Tylko ASO
prodi5 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 Spok bede musial na rzeszow uderzyc kurde ssania nie ma i nie chce odpalac jak zimny
ROBERT Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Czujnik uszkodzony, nawet sam go "zdiagnozowałeś" on jest odpowiedzialny m.in. za ssanie. Czujnik koszt w ASO 115 PLN + oring 4 PLN Jaki w końcu masz silnik, bo na pewno nie [ADP] ???
prodi5 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 jeszcze nie patrzylem bo auto stoi w garazu u mojego ojca a to kawalek drogi no to mi sie wydaje jedyna przyczyna jak zaloze nowy czujnik jade na kompa
prodi5 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 spoko he he musze jakiegos kolesia poszukac co na vag sie zna bo czujnik komfortu mi trzeba zaprogramowac bo szyby sie aut nie domykaja i oswietlenie aut nie dziala po wizycie w warsztac9ie gdzie koles zaczal cos tam vagiem w aucie grzebac a nic sie na tym nie znal[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 11:09_________________________________________________a i jeszcze jedno pytanko czy w tym silniku sa 2 czujniki czy 1?
ROBERT Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 a i jeszcze jedno pytanko czy w tym silniku sa 2 czujniki czy 1? Jest jeden "dwusekcyjny" podaj typ silnika to podam Ci nr.
michal_g84 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 wydaje mi się że raczej koledze chodziło o oznaczenie czyli tak jak u Ciebie w profilu ADP
prodi5 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 HE HE IREK POSZEDŁ KUPOWAC TEN CAŁY CZUJNIK.... A JA SIE NIE ZNAM NA SILNIKACH HA HA POZDRAWIAM:)
ROBERT Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 HE HE IREK POSZEDŁ KUPOWAC TEN CAŁY CZUJNIK.... A JA SIE NIE ZNAM NA SILNIKACH HA HA POZDRAWIAM:) Nie krzycz Proponuję poczytać troszeczkę http://www.a4-klub.pl/smf/regulamin_forum-t22622.0.html, szczególnie pkt. 15
prodi5 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Oj przepraszam panowie bardzo dziecko mi na kolanach siedziało i capsa właczyło:)[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 15:08_________________________________________________No juz wiem AHL i ile w nim jest czujnikow 1 czy 2?[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 16:45_________________________________________________Wymieni;lem czujnik i hula spoko
ROBERT Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Napisz który czujnik wymieniłeś (temperatury ?), rozwiń troszkę "dla potomnych"
prodi5 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Tak wymienilem czujnik temperatury ten 4 pinowy na bloku silnika i wszystko wrocilo do normy
crasul Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Jakoś nie kąsam tego wątku a problem mam podobny. Otóż zauważyłem przypadkiem przy wyprzedzaniu, że auto nie wkręca mi się powyżej 5000 obrotów. Ani na LPG ani na benzynie. Na luzie wkręca się nieco wyżej ale nie dochodzi do 6000 obrotów. Z tego wątku wydawać by się mogło, że to czujnik temperatury. Wymieniałem niedawno, mam stary który okazał się być sprawny więc mogę podmienić. No ale wydaje mi się to głupie. Co ma czujnik temp do maksymalnych obrotów.. PS. Ostatnio wymieniałem palniki ksenon i żeby było mi łatwiej się dostać do prawego reflektora zdjąłem te plastiki od filtra powietrza. Wygląda na to, że wszystko poskładałem jak należy ale może coś nie tak z powietrzem.. Może tak być? Powiedzcie Panowie od czego zacząć poszukiwania. Audi A4 B5 z 2000 r. silnik APR ---------- Post dopisany 03-08-2013 at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany 30-07-2013 at 10:04 ---------- Ej, Panowie? Nikt nie miał takiego przypadku? VAG nie wykrył nic istotnego w błędach, a auto zachowuje się coraz gorzej, wczoraj już nie wykręcało ponad 4000 obrotów. Bardzo jest osłabione, po kickdown'ie kręci do 4000 obrotów i zachowuje się jak przy "odcince" Co to może być?
bediks Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 vag nie pokazal nic szczegolnego tzn co pokazal?? bo mi jak nawalil czujnik polozenia walka rozrzadu to wlasnie mi odcinalo przy ok 5000 obr swego rodzaju tryb awaryjny mi sie wydaje, pokaz jakie bledy pokazuje
crasul Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Wiesz co, z tego co pamiętam, że wyskoczyło: - czujnik wysokości ksenonów lewa strona - przepływomierz (coś z brakiem zasilania) - sporadycznie. Odpinałem go żeby sprawdzić, czy coś się z obrotami poprawi i pewnie stąd błąd - lambda, mieszanka zbyt bogata - błąd komunikacji skrzyni biegów z ecu (sporadycznie) Po wykasowaniu tych błędów wrócił tylko czujnik wysokości..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się