FranzWAP Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Część, Mój przypadek jest następujący. Rozszczelniła mi się przekładnia kierownicza i wywaliło płyn wspomagania, co objawiło się brakiem wspomagania kierownicy. Taka sytuacja miała miejsce 3 razy, więc pompa przez jakiś czas chodziła na sucho. W chwili obecnej, przekładnia jest zregenerowana, szczelna. Pompa jednak lekko buczy, siedząc w środku słychać przelewający się płyn (prawdopodobnie w niej) oraz na postoju, jeżeli auto jest na wolnych obrotach, kierownica stawia opór i nie ma wspomagania, jednak wciskając gaz i podnosząc obroty ponad 1000, wraca wspomaganie. Chciałem się upewnić że to efekt pompy, która na niskich obrotach silnika może dawać zbyt małe ciśnienie, przez uprzednie sytuacje pracy na sucho. Pacjent: A4 B7 3.0 TDI Q. Gdyby ktoś dysponował taka pompą, chętnie się zaopiekuję za rozsądne PLNy
Tomas318 Opublikowano 8 Października 2018 Opublikowano 8 Października 2018 witam najprawdopodobniej pompa trochę się uszkodziła takiej nie mam ale regeneruje taki pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się