colitar Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam !!! mam pytanko w stylu co może być i ile ta przyjemność moze kosztować Otóz z mojej winy (duży ruch mgła widoczność 2m) nie zauważyłem jak podniosła się temperatura na wskażniku i jechałem tak z 50km kiedy samochód zaczoł szarpać zagladam pod maskę okazało się że wychlapał cały płyn z chłodnicy po dolaniu prawie 5l czyli całya instalacja była pusta. Płyn jest tylko w jednym obiegu tj nie przechiodzi przez chłodnice (chłodnica zimna) obiaw niby wskazujacy na uszkodzenie termostau ale drugim obiawem jest to ze silnik kreci tylko do około 2,5tyś obroitów (czasami 3tyś) po tej wartości słychać cpyknięcie i tak jakby zostało wyłączone i właczone paliwo jeżeli trzyma sie gaz do dechy to całyc dochodzi do 2,5 i spada i zowu 2,5 i spada tak jakby to była jakiś tryb serwisowy czy coś, przy nizszych obrotach pracuje norkalnie. Obiaw ten wystepuje na każdym biegu. pytanie dotyczy tego czy rozwaliłem tylko termostat czy coś jeszcze chodzi o to czy są to obiawy "zatarcia " silnika uszkodzenia głowicy itp. ponieważ znając okolicznych mechaników są dobrzy nie mam zastrzeżeń zle jak sie ich nie przypilnuje to połowe silnkia pewnie wymieną. a i ile moze kosztować wymiana termostatu i ile ewentualne wymiana głowicy lub planowanie Audi A4 1.8 silnik ADR
pox Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Po pierwsze to myślę, że masz zapowietrzony układ chodzący. Po 2 podepnij auto pod VAG i sprawdź czy występują jakieś błędy. Możliwe ze ECU wszedł w tryb awaryjny i nie pozwala na przekroczenie 2,5-tys.
colitar Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Opublikowano 5 Marca 2009 cd. zaprowadziłem autko do mechaników. wyciagneli ntakie urządzenie z dwoma menzurkami z płynem i czekaliśmy płyn nie zrobił się żółty więc to nie uszkodzona uszczelka. no to co podpinamy pod komputer masa błedów okazuje sie że komputer odcina zapłon ale nie wiadomo z jakiego powodu dzisiej go rozbiora i sprawdzą czy nie przeskoczył pasek rozrządu i nie obił czujnika lub nie jest rozłaczony czujnik (chyba przy wale rozrządu za silnikiem) a najciekawsz z tego wszystkiego że będac u pierwszego mechanika już go chciał napraiać tj wymieniać uszczelke i przyległosci za jakieś 1500zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się