Piter15 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 Witam serdecznie wszystkich klubowiczów. Rozgryzam temat wibracji i szlak już mnie trafia z tym tematem. Przy 120 wibruje kierownica. Przeczutalem wszystkie fora nawet w US, wszyscy pisza o wahaczach lub o dobrym wyważeniu kół. Ja zrobiłem: 1. Po zakupie, przebieg 90 tys oryginal kupiłem nowe opony - nokian z line 18, wyważali na maszynie hunter. - jezdzilem jezdzilem i szlak mnie chcial trafic wiec zdecydowalem 2. Zmierzylem tarcze i wymienilem wszystkie wraz z klockami - byly krzywe. Przy okazji zrobilem geometrie. 3. Wyważalem na hunterze koła wiele razy bo myslalem ze nowa opona posuwa sie na feldze. 4. Wymienilem poloske - auto zaczeli cale wibrowac, masakra. Wiec zalozylem stara, myslalem ze to przyczyna 5. Mechanik dodam ze to fachura na caly slas 4 razy spredzal, powiedzial ze to kola... wiec sie bujalem z tematem do pazdziernika, kiedy to potwierdzil wibracje z tym ze niecma pojecia co to jest. Prosze poradzcie cos konstruktuwnego. Czy to moga być naprawdę te wahacze tzn banany? Czy kola? Dodam ze na zimowkach 17 robi tak samo. Ps. Dzwoniłem do audi deutchland oraz audi polska tam wszyscy nabrali wody w usta jak zapytałem dlaczego w us była akcja a w eu nie. Pzecież zawieszenie to samo. Co robić ? Dzieki serdeczne za pomo
cmk Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Zrobiłem u siebie te banany i jak nie to auto
Piter15 Opublikowano 30 Października 2018 Autor Opublikowano 30 Października 2018 Witam dzięki, wymieniłeś tylko te banany ? Jakiej firmy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się