Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 3.0 TDi alload wibracje przy 120km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich klubowiczów.

Rozgryzam temat wibracji i szlak już mnie trafia z tym tematem. 

Przy 120 wibruje kierownica. 

Przeczutalem wszystkie fora nawet w US, wszyscy pisza o wahaczach lub o dobrym wyważeniu kół. 

Ja zrobiłem: 

1. Po zakupie, przebieg 90 tys oryginal kupiłem nowe opony - nokian z line 18, wyważali na maszynie hunter. 

- jezdzilem jezdzilem i szlak mnie chcial trafic wiec zdecydowalem

2. Zmierzylem tarcze  i wymienilem wszystkie wraz z klockami - byly krzywe. Przy okazji zrobilem geometrie. 

3. Wyważalem na hunterze koła wiele razy bo myslalem ze nowa opona posuwa sie na feldze. 

4. Wymienilem poloske - auto zaczeli cale wibrowac, masakra. Wiec zalozylem stara, myslalem ze to przyczyna 

5. Mechanik dodam ze to fachura na caly slas 4 razy spredzal, powiedzial ze to kola... wiec sie bujalem z tematem do pazdziernika, kiedy to potwierdzil wibracje z tym ze niecma pojecia co to jest.

Prosze poradzcie cos konstruktuwnego. 

Czy to moga być naprawdę te wahacze tzn banany? Czy kola? Dodam ze na zimowkach 17 robi tak samo.

Ps. Dzwoniłem do audi deutchland oraz audi polska tam wszyscy nabrali wody w usta jak zapytałem dlaczego w us była akcja a w eu nie. Pzecież zawieszenie to samo. 

Co robić ? 

Dzieki serdeczne za pomo 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Zrobiłem u siebie te banany i  jak nie to auto :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...