Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t. Aeb Szarpanie podczas przyspieszania


Yugi800

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moją A4 ... Oznaczenie motororowni Aeb. Objawia się to szarpaniem od 2tys obrotów... Przy gazie w podłogę wyrzuca z fotela. Wymienione rzeczy to n75 nówka cewki nówki świece nówki przepustnica wyczyszczona i adaptowana były błędy na vagu od niej wcześniej przy przyspieszaniu auto dostawało tzw.kangura posiada instalację LPG szarpie zarówno na LPG i benzynie tak samo.  Dziś wyciągnąłem bova był zamontowany... Wgl nie trzymał ciśnienia jutro zamawiam Ori DV od TT czy idę w dobrym kierunku z diagnozą ? Testu dolotu nie przeprowadzilem ze względu na uszkodzony Bov .. proszę o jakieś porady.. bo ręce już opadają Audi po wirusie na niecałe 180km 

Edytowane przez Yugi800
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem samochód już po programie i borykam się z problemem od samego kupna lecz wcześniej dwa razy szarpnął i leciał jak wściekły  a teraz szarpie cały czas od 2k obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne 002+007, 003+025, 002+013 .

Prócz tego to co możesz sprawdzić to ciśnienie paliwa pod obciążeniem. Ciekawe też czy ten program jest zrobiony profesjonalnie.

Załóż ori dv i postaraj się o tą diagnostykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa nowa zapomniałem dodać bo stara padla.. objaw na LPG i benzynie program robiony przez firmę VTG posiadam wykres. Dostęp do vcdsa posiadam. Logi dynamiczne ciężko będzie zrobić raz ze względu na to szarpanie dwa pierwszy raz będę logował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiej firmy ta pompa, VDO czy jakiś badziew? Jak odepniesz przepływkę to coś lepiej?

Generalnie aeb jest trudniejsze w diagnostyce z uwagi na starszy sterownik. To co prócz logów możesz sprawdzić to szczelność dolotu, świece, ciśnienie paliwa, przejrzeć odmę i zmierzyć doładowanie ale to też musisz się podpiąć manometrem lub odczytać w programie od lpg.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa firmy Magneti Marelli. Z odpietą przeplywka nie sprawdzałem zmieniłem poprostu z działającego samochodu (kupiłem używkę) a moduł na filtrze ? Od cewek może być tak że przy bucie go przylewa ? Manometr ogarnę i się wepne, szczelność postaram się sprawdzić jutro po montażu nowej DV 

Edytowane przez Yugi800
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv zmieniona brak poprawy..

Logi zrobione choć nie zbyt profesjonalnie brak możliwości wciśnięcia gazu w opór przez to szarpanie...

002+007   http://vaglogger.apphb.com/log/5beafcc79f90a8006849e6c5

003+025    http://vaglogger.apphb.com/log/5beafca79f90a8006849e6c4

002+013  http://vaglogger.apphb.com/log/5beafd069f90a8006849e6c6

Proszę o pomoc i analizę 

 

 

 

Edytowane przez Yugi800
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś masakra się tam dzieje. Przepływ szaleje tylko ciekawe czy to skutek, czy przyczyna. Z tego ciężko coś wywnioskować. Próbowałeś odpiąć przepływomierz? Na postoju jak przegazujesz to też takie cyrki się dzieją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na postoju czyli logi statyczne zrobić ? jakich kanałów ? Ogólnie na postoju falowania obrotów brak chodzi wzorowo ..  Wyskoczyły 2 błędy jeden 16519 P0135-35-00- od sondy a drugi 00561 14-00. Czego się łapać ? Z odpięta przepływką nie próbowałem. Na gazie szarpanie bardziej, żeby nie było takie ,,ostre'' stopniowo naciskam na gaz.

Edytowane przez Yugi800
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log statyczny możesz zrobić 2+7 około minuty na jałowych, tylko skasuj błędy. Chodziło mi o to czy jak przegazujesz na postoju to też się dławi albo nie chce się wkręcać na obroty?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561

Trop wskazywałby na przepływkę, ciśnienie paliwa. Możliwe też, że sterownik silnika lub gazu miesza. Znajomy miał podobny problem i okazało się, że przez uszkodzony sterownik lpg lały wtryski benzynowe mimo pracy na gazie. Palił w ciul paliwa, kopcił, szarpał i nie miał mocy.

Możesz wyciągnąć listwę paliwową i sprawdzić czy wtryskiwacze rozpylają jak trzeba. Zawsze jedną rzecz wyeliminujesz.

 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...