Dima99 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 (edytowane) Witam mam problem z odpalaniem, auto czasami szybko odpali, czasem trzeba kręcić z 5sek, w silniku był przestawiony rozrząd na wałku rozrządu o 1 ząbek wycięcie wałka nie zgrywało się z głowicą, wtedy mogłem ustawić statyczny kąt wtrysku na 70,55,60 j. bez wchodzenia w BS ile sie chciało, po ustawieniu na znaki i blokady, na postoju statyczny kąt jest 40-43 i kręcę na fasolkach w pompie i cały czas to samo, po dodaniu gazu czy podczas jazdy wyprzedza kąt i wartości zmieniają się płynnie ponad 100, jak włączę BS to na postoju jest 20 więc źle, w przewodach paliwowych po rozgrzaniu jest troche powietrza i nie wiem od czego zacząć, Czy kąt wtrysku ustawiać w BS? Auto jest troche mułowate i troszke więcej pali, przy odpalaniu puści dyma później nic, podejrzewam że do pompy wtryskowej nikt nie zaglądał, przebieg 367tys może orginalny bo na pompie jeszcze jakieś żółte farby na śrubach :D, czy takie objawy może dawać zatkany przestawiacz n108? Edytowane 14 Listopada 2018 przez Dima99
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się