Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

AHH,ALH 1.9TDI problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z odpalaniem, auto czasami szybko odpali, czasem trzeba kręcić z 5sek, w silniku był przestawiony rozrząd na wałku rozrządu o 1 ząbek wycięcie wałka nie zgrywało się z głowicą, wtedy mogłem ustawić statyczny kąt wtrysku na 70,55,60 j. bez wchodzenia w BS ile sie chciało, po ustawieniu na znaki i blokady, na postoju statyczny kąt jest 40-43 i kręcę na fasolkach w pompie i cały czas to samo, po dodaniu gazu czy podczas jazdy wyprzedza kąt i wartości zmieniają się płynnie ponad 100,  jak włączę BS to na postoju jest 20 więc źle, w przewodach paliwowych po rozgrzaniu jest troche powietrza i nie wiem od czego zacząć,

Czy kąt wtrysku ustawiać w BS?        Auto jest troche mułowate i troszke więcej pali, przy odpalaniu puści dyma później nic, podejrzewam że do pompy wtryskowej nikt nie zaglądał, przebieg 367tys może orginalny bo na pompie jeszcze jakieś żółte farby na śrubach  :D,  czy takie objawy może dawać zatkany przestawiacz n108?

Edytowane przez Dima99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...