Skocz do zawartości
IGNOROWANY

mrugajacy check szarpi i faluja obroty 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie po nocy odpalilm auto i pojechalem do pracy ok 4 km po zaparkowaniu zauwazylem ze cos szarpie ale poszedlem do pracy po wyjsciu problem sie nasilil zaczął mrugac check trzesie autem całym i falują obroty na dodatek chodzi jak traktor obstawiam cewke a logi takie mi pokazało:

17698 -  Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
        P1290 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent
16683 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0299 - 002 - Please Register/Activate
17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1103 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
16804 -  Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 002 -  Lower Limit Exceeded
17834 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1426 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
17947 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1539 - 004 - Please Register/Activate
16497 -  Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
        P0113 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
 

Tutaj pierwsze błedy po skasowaniu powyższych


4 Faults Found:
16683 -  Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
        P0299 - 002 -  Lower Limit Exceeded
16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0300 - 001 - Please Register/Activate
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0303 - 001 - Please Register/Activate
17834 -  EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
        P1426 - 004 -  No Signal/Communication - Intermittent

Opublikowano

Wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, nieszczelność w układzie evap najprawdopodobniej, turbo nie osiąga zadanego ciśnienia.

Co do turbo to przyda się log 115+118. Do tego zacznij od sprawdzenia układu evap. Zamień cewkę na cylindrze co wypada zapłon i sprawdź czy błąd pójdzie za tą cewką.

Opublikowano

blad poszedl za cewka takze tak obstawialem bo 3 byly nowe 1 stara i to wlasnie ona padła jesli dobrze rozumiem ze 2 cylinder to ten od przodu liczac a co do cisnienia na turbie to blowoff za duzo upuszcza bedzie likwidowany i zostanie seria

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...