Robert_1980 Opublikowano 24 Listopada 2018 Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) Witam, Mam problem z odpalaniem jeżeli auto wcześniej zostało zgaszone na gazie. Muszę kręcić rozrusznikiem około 3-5 sekund. Jeżeli przełączam na benzynę około 10 min przed zgaszeniem silnika auto odpala później normalnie za każdym razem. Zrobiłem też próbę: zgasiłem samochód na gazie później spuściłem gaz z węża przed samą listwą z wtryskiwaczami, założyłem wąż. Wtedy przed wtryskami nie było gazu. Odpalałem auto potem przez parę dni tylko na benzynie bez żadnego problemu. Gdyby reduktor puszczał to wydaje mi się że wcześniej czy później problem by powrócił, jednak nie. Na chłopski rozum wydawało mi się że to nie reduktor puszcza gaz tylko wtryski. Wymieniłem przed chwilą wszystkie wtryski na nowe i lipa. To samo. Może ktoś coś podpowie gdzie dalej szukać przyczyny. Co może jeszcze powodować problem z odpalaniem jeżeli przed listwą z wtryskami jest zostawiony gaz? Dzięki z góry za pomoc to co u mnie siedzi: reduktor brc Genius max zbiornik stako 53/630/225 wielozawor brc 225/30 brc sq 24 m411 max Edytowane 12 Lutego 2019 przez Robert_1980
zwonko Opublikowano 8 Grudnia 2018 Opublikowano 8 Grudnia 2018 W dniu 24.11.2018 o 11:53, Robert_1980 napisał: Jeżeli przełączam na benzynę około 10 min przed zgaszeniem silnika auto odpala później normalnie za każdym razem. Po tym łatwo wywnioskować.
Robert_1980 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2018 (edytowane) ok dzięki, w styczniu dopiero urlop w Polsce wiec będę musiał wytrzymać. Od razu podjadę potem sprawdzić ustawienia. Edytowane 8 Grudnia 2018 przez Robert_1980
pila24 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Jest jeszcze opcja ze reduktor puszcza gaz do kolektora podciśnieniem,dlatego wymiana listwy nic nie dała.
Robert_1980 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2018 Reduktor u mnie ma nalatane 190k. Może już czas na niego. Widziałem gdzieś dostępne zestawy naprawcze.
pila24 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 190k bez regeneracji i czyszczenia?szacun,u mnie najdłużej zavoli zeta N wytrzymał 100k, po tym dystansie w środku był tak zawalony na sprężynach ze nie generował prawie żadnego ciśnienia.
Robert_1980 Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) Problem tkwił w reduktorze. pila24 trafił - dzięki, ustawienia były ok. Tak dla potomnych powyżej tych 150k bez regeneracji to dużo za dużo. Wg mnie 80k to max potem szybka regeneracja i ok. Jak rozebraliśmy reduktor to generalnie nie nadawał się już do regeneracji. Porobiły się już widoczne wżery w okolicach uszczelek. Człowiek cały czas się czegoś uczy. Wpadł nowy reduktor BRC Genius max - nowy typ. Edytowane 12 Lutego 2019 przez Robert_1980
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się