Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem po jeździe na gazie


Robert_1980

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Mam problem z odpalaniem jeżeli auto wcześniej zostało zgaszone na gazie. Muszę kręcić rozrusznikiem około 3-5 sekund. Jeżeli przełączam na benzynę około 10 min przed zgaszeniem silnika auto odpala później normalnie za każdym razem.

Zrobiłem też próbę: zgasiłem samochód na gazie później spuściłem gaz z węża przed samą listwą z wtryskiwaczami, założyłem wąż. Wtedy przed wtryskami nie było gazu. Odpalałem auto potem przez parę dni tylko na benzynie bez żadnego problemu. Gdyby reduktor puszczał to wydaje mi się że wcześniej czy później problem by powrócił, jednak nie.

Na chłopski rozum wydawało mi się że to nie reduktor puszcza gaz tylko wtryski. Wymieniłem przed chwilą wszystkie wtryski  na nowe i lipa. To samo. 

Może ktoś coś podpowie gdzie dalej szukać przyczyny.

Co może jeszcze powodować problem z odpalaniem jeżeli przed listwą z wtryskami jest zostawiony gaz?

Dzięki z góry za pomoc

 

to co u mnie siedzi:

reduktor brc Genius max

zbiornik stako 53/630/225

wielozawor brc 225/30

brc sq 24 m411 max
   

Edytowane przez Robert_1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2018 o 11:53, Robert_1980 napisał:

Jeżeli przełączam na benzynę około 10 min przed zgaszeniem silnika auto odpala później normalnie za każdym razem.

Po tym łatwo wywnioskować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki, w styczniu dopiero urlop w Polsce wiec będę musiał wytrzymać. Od razu podjadę potem sprawdzić ustawienia.

 

Edytowane przez Robert_1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze opcja ze reduktor puszcza gaz do kolektora podciśnieniem,dlatego wymiana listwy nic nie dała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor u mnie ma nalatane 190k. Może już czas na niego. Widziałem gdzieś dostępne zestawy naprawcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190k bez regeneracji i czyszczenia?szacun,u mnie najdłużej zavoli zeta N wytrzymał 100k, po tym dystansie w środku był tak zawalony na sprężynach ze nie generował prawie żadnego ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem tkwił w reduktorze.

pila24  trafił - dzięki, ustawienia były ok.

Tak dla potomnych powyżej tych 150k bez regeneracji to dużo za dużo. Wg mnie 80k to max potem szybka regeneracja i ok. 

Jak rozebraliśmy reduktor to generalnie nie nadawał się już do regeneracji. Porobiły się już widoczne wżery w okolicach uszczelek. 

Człowiek cały czas się czegoś uczy.

Wpadł nowy reduktor BRC Genius max - nowy typ.

 

 

Edytowane przez Robert_1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...