Robert_1980 1 Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 (edited) Witam, Mam problem z odpalaniem jeżeli auto wcześniej zostało zgaszone na gazie. Muszę kręcić rozrusznikiem około 3-5 sekund. Jeżeli przełączam na benzynę około 10 min przed zgaszeniem silnika auto odpala później normalnie za każdym razem. Zrobiłem też próbę: zgasiłem samochód na gazie później spuściłem gaz z węża przed samą listwą z wtryskiwaczami, założyłem wąż. Wtedy przed wtryskami nie było gazu. Odpalałem auto potem przez parę dni tylko na benzynie bez żadnego problemu. Gdyby reduktor puszczał to wydaje mi się że wcześniej czy później problem by powrócił, jednak nie. Na chłopski rozum wydawało mi się że to nie reduktor puszcza gaz tylko wtryski. Wymieniłem przed chwilą wszystkie wtryski na nowe i lipa. To samo. Może ktoś coś podpowie gdzie dalej szukać przyczyny. Co może jeszcze powodować problem z odpalaniem jeżeli przed listwą z wtryskami jest zostawiony gaz? Dzięki z góry za pomoc to co u mnie siedzi: reduktor brc Genius max zbiornik stako 53/630/225 wielozawor brc 225/30 brc sq 24 m411 max Edited February 12, 2019 by Robert_1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwonko 11 Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 strojenie... na 99,9% Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwonko 11 Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 W dniu 24.11.2018 o 11:53, Robert_1980 napisał: Jeżeli przełączam na benzynę około 10 min przed zgaszeniem silnika auto odpala później normalnie za każdym razem. Po tym łatwo wywnioskować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert_1980 1 Posted December 8, 2018 Author Share Posted December 8, 2018 (edited) ok dzięki, w styczniu dopiero urlop w Polsce wiec będę musiał wytrzymać. Od razu podjadę potem sprawdzić ustawienia. Edited December 8, 2018 by Robert_1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pila24 316 Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Jest jeszcze opcja ze reduktor puszcza gaz do kolektora podciśnieniem,dlatego wymiana listwy nic nie dała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert_1980 1 Posted December 8, 2018 Author Share Posted December 8, 2018 Reduktor u mnie ma nalatane 190k. Może już czas na niego. Widziałem gdzieś dostępne zestawy naprawcze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pila24 316 Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 190k bez regeneracji i czyszczenia?szacun,u mnie najdłużej zavoli zeta N wytrzymał 100k, po tym dystansie w środku był tak zawalony na sprężynach ze nie generował prawie żadnego ciśnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert_1980 1 Posted February 12, 2019 Author Share Posted February 12, 2019 (edited) Problem tkwił w reduktorze. pila24 trafił - dzięki, ustawienia były ok. Tak dla potomnych powyżej tych 150k bez regeneracji to dużo za dużo. Wg mnie 80k to max potem szybka regeneracja i ok. Jak rozebraliśmy reduktor to generalnie nie nadawał się już do regeneracji. Porobiły się już widoczne wżery w okolicach uszczelek. Człowiek cały czas się czegoś uczy. Wpadł nowy reduktor BRC Genius max - nowy typ. Edited February 12, 2019 by Robert_1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now