Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Zakup turbosprężarki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cena przyzwoita, na duży plus że nigdy nie montowane i nowe ale ciekawe jak to faktycznie jest ,  o firmie nie słyszałem . Nie chcesz zregenerować swojej?

Opublikowano (edytowane)

myslalem nad tym , ale wszedzie oferuja juz zregenerowana i oddanie swojej starej

myslalem tez nad zakupem ori uzywki

juz sam nie wiem co robic

Edytowane przez kubabkb
Opublikowano

Jak siorbalo olej to kup koras wyczysc geo i smigaj dalej.

Jak geo zdechło to szukaj uzywki lub wyslij swoja do roboty.

W ogole skad taki zamiar na zmiane turbo???

Opublikowano (edytowane)

ostatnio pojawilo sie przeladowanie i ogolnie dosc glosno buczy ta turbina

oleju tez juz troche bierze, sporo jest w dolocie 

Edytowane przez kubabkb
Opublikowano

Olej w dolocie to nie jest zawsze wina turbo.

A przeladowanie to moga byc kierownice.

Zdejmij waz o sprawdź luzy na wirniku.

Opublikowano

co moze powodowac buczenie na filmie przy dodwaniu gazu?

katalizator?

plecionka?

turbo?

 

Opublikowano

Watpie by było to turbo.

W jakim stanie jest plecionka??

Sa wibracje w aucie???.

Mize byc kat albo wypalony tlumik.

Opublikowano (edytowane)

Regenerowałem swoje turbo rok temu, kupiłem rdzeń firmy melett  na stronie ProfiTurbo.pl

Turbinka sprawuje się bdb, nie bierze nic oleju, cicha. Linka podaje poniżej do silnika AVB. Posiadają też inne, nie tylko firmy melett - mają też chinczyki trochę tańsze sygnowane własną marką.

http://profiturbo.pl/turbosprezarka/rdzen-chra-melett-gt1749v-2-1-9-tdi-101-115-km-audi-a3-a4-a6-vw-caddy-golf-passat-skoda-superb/

 

Zderzak turbo wyregulowałem sam korzystając z vacumetra, później skontrolowałem parametry na vagu.

IMG_20170812_165205.jpg

Edytowane przez gacekx1
dodanie zdjecia
Opublikowano

plecionka jest cala czarna od oleju z EGR , ktory na nia caly czas leci

niby przerwana nie jest.

wibracje caly czas mam mam w aucie czuje je w nogach najbardziej oraz na fotelach kierowcy i delikatnie na kierownicy

nasilaja sie troche podczas jazdy

co do buczenia to jest ono najwieksze na 2 i 3 biegu w przedziale obrotow 2000 do 2500

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...