Skocz do zawartości

gacekx1

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gacekx1

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Tomaszów Lubelski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

331 wyświetleń profilu

Osiągnięcia gacekx1

1

Reputacja

  1. Dzisiaj zrobiłem kolejne logi i regulację sztangi, podmianę zaworków sprawdzenie podcisnienia. Przeładowuje nadal. Co ustaliłem; -Podciśnienie na gruszce w bs grupa 11 -0.6 bara - przy odłączonej gruszce odcina z niedoladowania ( ładuje max do 0.7 bara i odcina) - po wydluzniu sztangi jej skok już zmalał i dalej przeładowuje na 1.7 bara przy 2600 obrotów i w górę, mimo że wolno wstaje 1 bar dopiero koło 2,2 k obrotow Mógłby ktoś pomóc? Czy to moz być wina gruchy? Trzyma podciśnienie.
  2. Witam. Wymieniałem rdzeń turbo w swojej a4b6, założyłem firmy melett, miałem w poprzedniej a4 i było ok (również sam wymieniałem i było idealnie). Teraz mam mały problem. Turbo przeładowuje mimo tego że ustawiłem sztangę według procedury a nawet ją wydłużam ale bez rezultatu. Dodaję logi z ustawieniem sztangi na -0,6 bara przy dotknięciu do zderzaka., wydłużeniem o 3-4 obroty oraz ostatni z odpiętym weżykiem na turbo. Pomoże ktoś?? http://vaglogi.pl/log-011_pd9lQ.html- turbina na -0,6 bara http://vaglogi.pl/log-011_u7Jo4.html - sztanga wydłużona o 3-4 obroty http://vaglogi.pl/log-011_xjwKZiJ.html - odpięty wężyk od turbo Miałem ten problem na ecu z programem (pierwszy log). Po zmianie na oryginał są logi drugi i trzeci. Nic to nie pomogło.
  3. Witam. Mógłbym prosić o oryginalny wsad do a4b6 1.9tdi AWX 2003r, manual, kombi? Numer sterownika: 038 906 019 JQ. Z góry dzięki i pozdrawiam;)
  4. Miałem tak i to było uszkodzone turbo. Założyłem nowy rdzeń meletta i po problemie.
  5. Jak odkręcisz korek od oleju to też pluje przez bagnet?
  6. gacekx1

    [B6 AVF] Duże spalanie

    Hamulce sprawdzone? może trzymają delikatnie.
  7. Może problem z turbem? Zimny olej ma większą lepkość i może likwiduje luzy na turbince, na rozgrzanym może trochę rzuca wirnikiem?
  8. U mnie plecionka przepuszczała tak mało że nawet nie było widać a w aucie było już czuć. Niestety już nie mam tego problemu bo żona skasowała mi auto ;/
  9. gacekx1

    [b6 AVF] Log 004

    Po czym poznajesz że są przekroczone?
  10. Gdzie robiona regeneracja? Może warto podoginać konektory na pompowtryskach?
  11. Korekcja na moim 4 wtrysku z czasem sie poprawila (moze to wina diesel spulunga ktory zastosowalem jakies pol roku temu). Gdy zrobi sie cieplej to wkladam jeden z tych wtryskow na jego miejsce i zobaczymy co bedzie, dodaje logi tych co mam w aucie. Chyba to bedzie jednak najtansza metoda sprawdzenia, koszt jedynie nowych oringow i srubki....
  12. Regenerowałem swoje turbo rok temu, kupiłem rdzeń firmy melett na stronie ProfiTurbo.pl Turbinka sprawuje się bdb, nie bierze nic oleju, cicha. Linka podaje poniżej do silnika AVB. Posiadają też inne, nie tylko firmy melett - mają też chinczyki trochę tańsze sygnowane własną marką. http://profiturbo.pl/turbosprezarka/rdzen-chra-melett-gt1749v-2-1-9-tdi-101-115-km-audi-a3-a4-a6-vw-caddy-golf-passat-skoda-superb/ Zderzak turbo wyregulowałem sam korzystając z vacumetra, później skontrolowałem parametry na vagu.
  13. Witam. Drogą kupna nabyłem 4 używane pompki do silnika avb, końcówka AJ. Kupiłem je za 80zł wiec jak z darmo, jednak nie znam ich parametrów. Sprzedawca pisał (olx) że jeździły do końca w skodzie octavii z 2004r (do wypadku autem). Przebieg miały podobno 310tyś. Wiecie gdzie można tanio sprawdzić ich stan? Mam u siebie w aucie jeden wtrysk z korekcją koło 1,6 i dość wysokim bipem na +60 do 70 i chciałbym zamontować jeden z tych, jednak nie mam zamiaru wkładać 4 i patrzeć który jest lepszy...
  14. Aktualnie prawa strona u góry prezentuje się tak, zobaczymy czy dłużej wytrzyma ruville czy febi (febi przedni). Myślę jednak że spokojnie na 5 lat będzie. Mogę podzielić się też sposobem na zapieczoną śrubę. Musimy ją odciąć z dwóch stron i przewiercić wiertłem fi 7. Następnie cały otwór gwintujemy na M8. Wkręcamy długą śrubę o twardości 12.9 i podkładając dużą ilość podkładek zapieramy o ucho zwrotnicy wkręcając ją pneumatem. Zapieczona śruba elegancko wychodzi. Ważne jest aby w szczelinę gdzie jest nacięte ucho włożyć blaszkę aby ucho się nie urwało przy wkręcaniu śruby!!
  15. Może i ja wtrące swoje przemyslenia na temat wahaczy. Auto kupilem 80 tys km przebiegu wstecz. Nie robilem nic przy zawieszeniu do tej pory. Do zmiany mam dwa prawe gorne wahacze, 2 laczniki stabilizatora i 2 tuleje na bananach. Dolne wahacze jak i laczniki siedza jeszcze fabryczne (TRW i lem). Wymieniłem więc dwa prawe górne na jeden ruville, drugi febi, do tego łączniki delphi. Moje stare wahacze górne są firm Master Sport i Topran. Topran mial duże luz, MS jeszcze nie ale postanowiłem zmienić oba. Master Sport był założony w 2014 roku i od tej pory auto przejechało 90k (mam paragon z montażu od poprzedniego właściciela). Topran jest wyprodukowany w 2003r i nie wiem kiedy był zmieniany. Pierwsze zdjęcie MS następne Topran. Gumki na sworzniach były dobre, musiałem je odciąć gdyż miałem problem ze śrubą spinającą wahacze. Jednak Chińczyki też mogą trochę pojeździć;) Auto ma teraz niby 315k nalotu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...