Jump to content
IGNORED

[ALL TDI PD] Zakup turbosprężarki


kubabkb
 Share

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Cena przyzwoita, na duży plus że nigdy nie montowane i nowe ale ciekawe jak to faktycznie jest ,  o firmie nie słyszałem . Nie chcesz zregenerować swojej?

Link to comment
Share on other sites

myslalem nad tym , ale wszedzie oferuja juz zregenerowana i oddanie swojej starej

myslalem tez nad zakupem ori uzywki

juz sam nie wiem co robic

Edited by kubabkb
Link to comment
Share on other sites

Jak siorbalo olej to kup koras wyczysc geo i smigaj dalej.

Jak geo zdechło to szukaj uzywki lub wyslij swoja do roboty.

W ogole skad taki zamiar na zmiane turbo???

Link to comment
Share on other sites

ostatnio pojawilo sie przeladowanie i ogolnie dosc glosno buczy ta turbina

oleju tez juz troche bierze, sporo jest w dolocie 

Edited by kubabkb
Link to comment
Share on other sites

Olej w dolocie to nie jest zawsze wina turbo.

A przeladowanie to moga byc kierownice.

Zdejmij waz o sprawdź luzy na wirniku.

Link to comment
Share on other sites

co moze powodowac buczenie na filmie przy dodwaniu gazu?

katalizator?

plecionka?

turbo?

 

Link to comment
Share on other sites

Watpie by było to turbo.

W jakim stanie jest plecionka??

Sa wibracje w aucie???.

Mize byc kat albo wypalony tlumik.

Link to comment
Share on other sites

Regenerowałem swoje turbo rok temu, kupiłem rdzeń firmy melett  na stronie ProfiTurbo.pl

Turbinka sprawuje się bdb, nie bierze nic oleju, cicha. Linka podaje poniżej do silnika AVB. Posiadają też inne, nie tylko firmy melett - mają też chinczyki trochę tańsze sygnowane własną marką.

http://profiturbo.pl/turbosprezarka/rdzen-chra-melett-gt1749v-2-1-9-tdi-101-115-km-audi-a3-a4-a6-vw-caddy-golf-passat-skoda-superb/

 

Zderzak turbo wyregulowałem sam korzystając z vacumetra, później skontrolowałem parametry na vagu.

IMG_20170812_165205.jpg

Edited by gacekx1
dodanie zdjecia
Link to comment
Share on other sites

plecionka jest cala czarna od oleju z EGR , ktory na nia caly czas leci

niby przerwana nie jest.

wibracje caly czas mam mam w aucie czuje je w nogach najbardziej oraz na fotelach kierowcy i delikatnie na kierownicy

nasilaja sie troche podczas jazdy

co do buczenia to jest ono najwieksze na 2 i 3 biegu w przedziale obrotow 2000 do 2500

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...