Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Duże spalanie


Liskop

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam problem z audi a4 b6 1.9 tdi 130 km  bardzo mocno wzrosło mi spalanie 9 l na 100 km  , odpala bez problemu nie kopci (wzime odpalała na dotyk)buta ma tylko spalanie wysokie  .Byłem na kompie  zero błędu  wtryski ponoć  idealnie pracują ,od razu dodam że byłem u 3 mechaników i każdy  mówił  że wtryski okey. Powiedzieli że turbina się kończy   i ze puszcza olej i czujniki moga głupieć więc  zregenerowałem  nadal to samo  wymieniłem przepływkena na oryginalną   też  bez zmian  pod ciśnienia  sprawdzali i mówili że wszystko jest Okey  czujnik temperatury silnika też  w porządku  . Miał ktoś  z was taki problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupotą jest wymieniać w ciemno osprzęt...

Zrób podstawowe logi, zobaczymy czy wszystko trzyma się normy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro pojadę jeszcze do innego elektryka może  coś   z lokalizuje  bo  już  ręce opadają 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a możesz napisać ile Ci wcześniej palił?? Ja spisuje sobie każde tankowanie przez ostatnie 45tys km i wychodzi mi 8,5l/100km - uważam to za normę zwłaszcza że 85% mojej jazdy to zakorkowany Kraków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7,2 w cyklu mieszanym. Tak dla statystyk. Sprawdzane przez 13mc aplikacja do tankowania 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź jeszcze wskazania czujnika temperatury (G62), czy pokazuje rzeczywiste wartości :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam ten problem ale u mnie to chyba wtryski leją bo wartości w logach na dwóch są ponad -2.9 a na dwóch +2,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2019 o 00:17, JaskoDZA napisał:

Też mam ten problem ale u mnie to chyba wtryski leją bo wartości w logach na dwóch są ponad -2.9 a na dwóch +2,5

To na 99% nie jest problem z lejącymi pompkami tylko problem z ich dolnym uszczelnieniem ( na tych dwóch których korekcje są bliskie trzech na plusie ).

Przedostające się spaliny z cylindrów do szyny paliwowej  głowicy powodują zakłócenia w napełnianiu pompek w paliwo ( "zapowietrzają " je ).

Skutkiem właśnie  jest telepanie na jałowym i zawyżanie spalania na fisie  :whistling::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski  wymienione na nowe i problem nadal nie znikną,  tylko dynamika silnika się  poprawiła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Liskop napisał:

Wtryski  wymienione na nowe i problem nadal nie znikną,  tylko dynamika silnika się  poprawiła

Przecież jeden post wyżej napisałem Ci że to nie jest wina pompowtrysków tylko ich uszczelnienia :whistling:

Opcje są dwie , albo ten kto wymieniał pompki zrobił to na odpier**l ( lub bez znajomości tematu ), albo stan ich gniazd w głowicy jest tak zły że uszczelniacze nie dają rady ....

Oczywiście zakładam że te nowe pompki są sprawne ...

Jak po wymianie wyglądają korekcje na poszczególnych cylindrach  w stosunku do tych które były przed wymianą ?

Uszczelniacze , podkładki mosiężne, śruby mocujące pompki zostały wymienione na nowe ?

Powierzchnie do których przylega mosiężna podkładka bez wżerów i wyczyszczone z nagaru ?

Montaż przeprowadzony zgodnie z przewidzianą dla nich procedurą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pomocwtryski zapłaciłem 2800 . Tamte stare nie dawały ciśnienia  . Wszystkie uszczelki były nowe  .Ja tego nie skladałem  tylko mechanik 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Liskop napisał:

Za pomocwtryski zapłaciłem 2800

Masakra jak potrafią doić z ludzi kasę... ?

Chciałbym zobaczyć parametry tych "nowych" pompowtrysków...

Dopóki nie zrobisz kpl logów to możesz jeszcze dłuuugo szukać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjade na komputer zobaczę co pokaże 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Liskop napisał:

Za pomocwtryski zapłaciłem 2800 . Tamte stare nie dawały ciśnienia  . Wszystkie uszczelki były nowe  .Ja tego nie skladałem  tylko mechanik 

Za kabel do diagnostyki zapłaciłbyś mniej jak 100 i jestem pewien, że z pomocą tutaj na forum prędzej byś doszedł ładu niż u Twoich znachorów. No ale kto bogatemu zabroni? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Liskop napisał:

Za pomocwtryski zapłaciłem 2800 . Tamte stare nie dawały ciśnienia 

Jak to się ma do pierwszego posta ?

Jakby nie dawały ciśnienia to motorówka by nie odpaliła :P

Zamienił stryjek siekierkę na kijek i w dodatku jest lżejszy o trzy koła :kox:

Ludzka nonszalancja i brak zdrowego rozsądku nie zna granic... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...