Skocz do zawartości

KarolH

Pasjonat
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KarolH

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Żory(Śląsk)

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KarolH

2

Reputacja

  1. 1.9 AVF 2002 Pompa wymieniona, 3x uszczelka metalowa, cały zestaw w środku wymieniony a dalej leci. Poprzednia pompa nie ciekla tylko kruciec byl zakowany i luźny. Gdzie szukać przyczyny, kolejna pompę kupic regenerowana ?
  2. Też borykam sie z tym problemem. Postawię chyba na zmiane koloru elementów powycieranych na czarne.
  3. Gruszka, gruszka podciśnienia
  4. Nie butuj od razuna zimnym i nie gaś zaraz po zakończeniu jazdy, zwłaszcza gdy wcześniej butowałeś . Lej dobry olej, mimo wiekowego auta oszczędzać 20-40zł na oleju nie warto. Jak wcześniej Hezen wspomniał pilnować aby eksploatacja była na bieżąco wymieniana i płynów mu nie brakło.
  5. Możliwe żeby jeden klocek stukal/mial luzy czy coś? Tył lewy, 4mc po zmianie na 288. Po około 5min jazdy każde hamowanie to stuk w tylnym kole. Nawet jadąc 20km/h i naciskając na halulec co sekunde slychac stuk. Jeśli to możliwe to jak sie pozbyć tego problemu.
  6. KarolH

    B6 DIVISION

    Oszczędzałeś hamulce? Już tłumaczę . Czy lekko przed światłami hamowałeś już z np 600m, czy lekko dojeżdżałeś na hamulcu do "przeszkody", nie hamowałeś gwałtownie czy może ostro, zwyczajnie, wiedząc, że wystarczy jak zaczniesz hamować 150m mocniej (czyt. normalnie)to się zatrzymasz. Układu hamulcowego nie należy traktować jak jajko(chyba, że jesteś świeżo po wymianie). To musi pracować tak na 70% zawsze by było wszystko ok.
  7. KarolH

    B6 DIVISION

    Jak masz oryginały to warto dac do regumu do regeneracji.
  8. Tak jak sedany w b6 średnio mi leżą tak ten jest zacny
  9. Regeneruj, zdemontuj daj komuś do piaskowania, załóż zestaw do regeneracji, i użyj do szpilek odpowiedniego smaru nie pierwszego lepszego tylko takiego do hamulców
  10. Sprawdź węże idące od filtra paliwa, zobacz na pompę vacum za silnikiem czy nie ma wycieków. Wymień ewentualnie przewody bo mogą być nieszczelności i tyle na początek mogę doradzić.
  11. Dzisiaj wymienilem złącze elastyczne i pozbylem sie kata. Wybór padł na aluminium od gruchota
×
×
  • Dodaj nową pozycję...