Jump to content

Krzychuxp7

Pasjonat
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About Krzychuxp7

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Podkarpacie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

265 profile views
  1. Ok to zdjęcia ogarnę w weekend zapewne i przy okazji dorzucę filmik jak to wszystko słychać.
  2. Witam grono kolegów, problem dotyczy cykania/stukania pod pokrywa zaworów w AVF-ie, nie ma robione żadnej mapy ani innych modifkacji, wszystko seria. Wiem że temat walkowany x razy, wiem że jest jeden obszerny który przeczytałem w całości i poczynilem pewne kroki by sie czegoś dowiedzieć i mianowicie, zwalilem pokrywę i na pierwszy rzut oka nic się nie poluzowalo więc poszedłem dalej w stronę szklanek. Każda jedna sprawdziłem w sposob taki ze wciskalem je śrubokretem, bodajże 6 dało się wcisnąć jakieś 2-3mm bez większego trudu, głębiej niby nie wpadły ale wiadomo nic robiłem tego na siłę. Potem sprawdzenie organoleptycznie palcami i mozna bylo również je wcisnąć palcem na podobna głębokość co śrubokretem. Co do walka to tutaj nie zadziałałem nic prócz oglądnięcia go i tragedii nie ma, rys nie zauważylem ale same krzywki widać że odbiegają już wymiarami od nowych co jest zrozumiałe ale nie mam możliwości powiedzieć dokładnie po ile mają na ten moment. Mam w sumie 2 pytania na początek. 1. Szklanki jak się domyślam na wstępie są do wymiany? 2. Jak ugryźć sprawę z zamierzeniem krzywek walka, niezbędny do tego jest demontaż dźwigni popychaczy pompę a to wiąże się z późniejszą regulacja pompek i samym dokreceniem dźwigni z wymaganym Nm a nie mam klucza dynamometrycznego na dzień dzieiejszy. Jest jakiś inny patent by to pomierzyc? Nie chce pakować nie potrzebnie kasy w wałek gdyby jego zużycie było znikome ale też padła nie zostawię a nie mam też bardzo możliwości rozebrać wszystkiego i dopiero szukać części bo nie jestem w stanie się pozbawić samochodu na x czasu oraz nie mam własnego garażu żeby to robić takze pole manewru sporo ograniczone, muszę wiedzieć najpierw co kupić i to kupić, dopiero potem mogę działać z remontami u kolegow. Jak radzicie to dalej dążyć żeby się określić? Mogę jutro podrzucić filmiki jak to pracuje gdyby okazały się pomocne ale nic tam nie innego niż na 90% udostępnianych tu filmów w podobnych do mojego tematach.
  3. Przy Q wydaje mi się że tak ale niech ktoś mądrzejszy potwierdzi.
  4. Jeśli włożył tripod dokładnie tak jak był to nie powinno się nic takiego dziać ale sprawa ma się tak, sam przegub ma 3 rolki jak i 3 bieżnię. Po czasie każda rolka wpasowuje się z bieżnią i w stosunku do niej układa/zużywa, jeśli tripod bądź obudowa została obrucona i rolki trafiły nie do swoich bieżni to będzie taki efekt jak u ciebie. Drży ci lewarek zmiany biegów podczas przyśpieszenia/spokojnej jazdy?
  5. Zobacz ofertę podsufitka a4 b6 sedan 1.9 tdi s-line Witam, kupię podsufitkę s-line czarną, bez szyberdachu, ktoś ma na sprzedaż? Dodający Krzychuxp7 Wysłano 18.06.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  6. Witam, kupię podsufitkę s-line czarną, bez szyberdachu, ktoś ma na sprzedaż?
  7. Zobacz ofertę Lampy tył A4 B6 1.9 TDi Witam kupię komplet lamp tył do a4 b6, stan możliwie jak najlepszy, proszę o oferty wraz z fotkami. Dodający Krzychuxp7 Wysłano 18.06.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  8. Witam kupię komplet lamp tył do a4 b6, stan możliwie jak najlepszy, proszę o oferty wraz z fotkami.
  9. Witam mam dwa problemy z B6 1.9 TDi 1. Kierownica ma luz poziomy jak i pionowy, można nią ruszać góra dół i na boki przy czym słychać lekkie stukanie podczas ruszania. 2. Kręcąc kierownicą też są słyszalne stuki, dźwięk jest dość głuchy i dochodzi albo spod maski albo gdzieś w okolicy pedałów, ciężko stwierdzić. Jakieś wskazówki gdzie szukać problemu i jak go rozwiązać?
  10. Dobry patent, podziękował za pomoc
  11. Nie dam rady sam tego wspawać? Mam spawarkę i jako takie umiejętności spawania.
  12. U mnie jest odkręcany także luźno. Plecionki znalazłem takie https://allegro.pl/oferta/plecionka-zlacze-elastyczne-wydechu-55x100-mm-7778848242 https://allegro.pl/oferta/zlacze-elastyczne-plecionka-55x120-vw-seat-skoda-6655538254 lub ewentualnie taka https://allegro.pl/oferta/zlacze-elastyczne-audi-a4-b5-b6-b7-a6-c5-1-9-tdi-7971796001?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=Cj0KCQjwh6XmBRDRARIsAKNInDFyQ0HGn4v5YV2Yyqje1J3Rg7Zo4s3MipqMF-hlfjDeZmIIbLH8oEIaAtU5EALw_wcB którą proponujesz i byłbym wdzięczny jakbyś był w stanie mi opisać jak polega wymiana tej plecionki?
  13. Ok, mógłbyś ocenić jeśli się da czy ten kat do mnie podejdzie i ewentualnie stan samego katalizatora po zdjęciach? Wizualnie wydaje się być taki sam jak u mnie. Cena jaka gościa interesuje to 250zł, plecionka do wywalenia, warta tej ceny?
  14. BTW> Wiesz może jakie wymiary ma OE plecionka u mnie?
×
×
  • Create New...