Jump to content

Krzychuxp7

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Krzychuxp7

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Podkarpacie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

109 profile views
  1. Pewnie wartości ustawione w komputerze są pochrzanione, podjedź do mechanika niech się podepnie i ustawi na 10k km.
  2. Sprawdź drążek, może to on może nie, nie sprawdzisz to się nie przekonasz. Na dobrą sprawę to może również stukać zużyty klocek o tarcze, zużyte łożysko, wahacz, opcji wiele...
  3. Sprawdzałeś drążek kierowniczy czy nie ma luzów?
  4. Porównam ci do mnie, jakieś 7-8km w jedną stronę do pracy, dojade praktycznie pod firmę i silnik dopiero wskakuje na 90C przy takiej temp jak mamy obecnie rano (-2/-3), jadąc z pracy przy temp dodatniej dojeżdżam już na dogrzanym do 90C silniku w 3/4 trasy, spalanie na poziomie 6-7l w cyklu głównie miejskim w zależności od świateł i korków, w trasie przy 120-140 mieszczę się w przedziale 4.7-5.5/100. Według mnie problemu żadnego u ciebie ze spalaniem nie ma ale możesz dla świętego spokoju podpiąć pod komputer i posprawdzać korekcję na wtryskach + zrobienie logów i wrzucenie tutaj do oceny komuś mądrzejszemu (kamil-vag) Dużo zależy też od samego stylu jazdy, ja zazwyczaj staram się nie używać hamulca przy dojeżdżaniu do świateł/rond/krzyżówek chyba że już naprawdę muszę, zdania są podzielone ale z autopsji widzę że spalanie jest mniejsze + oszczędność na samych klockach/tarczach/oponach też zauważalna po czasie.
  5. Jeśli masz kreski zamiast dni i km to jest ok, czyt pkt.8 " 8. Odliczanie powinno się rozpocząć po przejechaniu około 500km." A odnośnie spalania to na chwilowe zbytnio nie patrz bo pokazuje bajki niekiedy tylko na średnie.
  6. Może komputer zgłupiał stąd to opóźnienie, ciężko stwierdzić... skasować możesz ręcznie w każdej chwili, robi się to następująco Umieść kluczyk w stacyjce w pozycji 0. Naciśnij i trzymaj przycisk [SERVICE] (przycisk z wizerunkiem klucza znajdujący się pod prędkościomierzem). Przekręć kluczyk do pozycji II. Po włączeniu się zestawu wskaźników puść przycisk [SERVICE]. Na wyświetlaczu powinien wyświetlić się komunikat „Service in ???? km” lub „Service!” Naciśnij i przytrzymaj przycisk [0.0] (przycisk do kasowania przebiegu dziennego). Przekręć kluczyk do pozycji 0. Odliczanie powinno się rozpocząć po przejechaniu około 500km. A zmiana interwału z 15000 na 10000 można zrobić tylko za pomocą komputera.
  7. Wymiana oleju za 600km lub po 314 dniach, z każdym przebytym kilometrem (spada bodajże co 10km) lub upłynięciu następnego dnia zakres będzie spadał. Inna sprawa jeśli np wymieniłeś olej 1000km temu ale nie skasowałeś inspekcji w takim wypadku pozostaje skasować przy następnej wymianie a teraz uważać żeby nie przegapić kiedy wymiana.
  8. To samo co pan na wyżej załączonym filmie.
  9. Krzychuxp7

    WItam

    Witam serdecznie kolegów
×
×
  • Create New...