Krzychuxp7

Pasjonat
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Krzychuxp7

    Informacje

    • Imię
      Krzysztof
    • Lokalizacja
      Podkarpacie

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    65 wyświetleń profilu
    1. Krzychuxp7

      Sprawdź drążek, może to on może nie, nie sprawdzisz to się nie przekonasz. Na dobrą sprawę to może również stukać zużyty klocek o tarcze, zużyte łożysko, wahacz, opcji wiele...
    2. Krzychuxp7

      Sprawdzałeś drążek kierowniczy czy nie ma luzów?
    3. Krzychuxp7

      Porównam ci do mnie, jakieś 7-8km w jedną stronę do pracy, dojade praktycznie pod firmę i silnik dopiero wskakuje na 90C przy takiej temp jak mamy obecnie rano (-2/-3), jadąc z pracy przy temp dodatniej dojeżdżam już na dogrzanym do 90C silniku w 3/4 trasy, spalanie na poziomie 6-7l w cyklu głównie miejskim w zależności od świateł i korków, w trasie przy 120-140 mieszczę się w przedziale 4.7-5.5/100. Według mnie problemu żadnego u ciebie ze spalaniem nie ma ale możesz dla świętego spokoju podpiąć pod komputer i posprawdzać korekcję na wtryskach + zrobienie logów i wrzucenie tutaj do oceny komuś mądrzejszemu (kamil-vag) Dużo zależy też od samego stylu jazdy, ja zazwyczaj staram się nie używać hamulca przy dojeżdżaniu do świateł/rond/krzyżówek chyba że już naprawdę muszę, zdania są podzielone ale z autopsji widzę że spalanie jest mniejsze + oszczędność na samych klockach/tarczach/oponach też zauważalna po czasie.
    4. Krzychuxp7

      Jeśli masz kreski zamiast dni i km to jest ok, czyt pkt.8 " 8. Odliczanie powinno się rozpocząć po przejechaniu około 500km." A odnośnie spalania to na chwilowe zbytnio nie patrz bo pokazuje bajki niekiedy tylko na średnie.
    5. Krzychuxp7

      Może komputer zgłupiał stąd to opóźnienie, ciężko stwierdzić... skasować możesz ręcznie w każdej chwili, robi się to następująco Umieść kluczyk w stacyjce w pozycji 0. Naciśnij i trzymaj przycisk [SERVICE] (przycisk z wizerunkiem klucza znajdujący się pod prędkościomierzem). Przekręć kluczyk do pozycji II. Po włączeniu się zestawu wskaźników puść przycisk [SERVICE]. Na wyświetlaczu powinien wyświetlić się komunikat „Service in ???? km” lub „Service!” Naciśnij i przytrzymaj przycisk [0.0] (przycisk do kasowania przebiegu dziennego). Przekręć kluczyk do pozycji 0. Odliczanie powinno się rozpocząć po przejechaniu około 500km. A zmiana interwału z 15000 na 10000 można zrobić tylko za pomocą komputera.
    6. Krzychuxp7

      Wymiana oleju za 600km lub po 314 dniach, z każdym przebytym kilometrem (spada bodajże co 10km) lub upłynięciu następnego dnia zakres będzie spadał. Inna sprawa jeśli np wymieniłeś olej 1000km temu ale nie skasowałeś inspekcji w takim wypadku pozostaje skasować przy następnej wymianie a teraz uważać żeby nie przegapić kiedy wymiana.
    7. Krzychuxp7

      To samo co pan na wyżej załączonym filmie.
    8. Krzychuxp7

      330k AVF
    9. Krzychuxp7

      Witam serdecznie kolegów