Jump to content

Krzychuxp7

Pasjonat
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About Krzychuxp7

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Podkarpacie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

491 profile views
  1. Nie mogę do Ciebie napisać, odezwij się na priv.
  2. Zobacz ofertę Wałek rozrządu A4 B6 1.9 tdi AVF Witam, szukam ori wałka rozrządu do B6 1.9 tdi AVF w bardzo dobrym/idealnym stanie. Ktoś posiada to zapraszam na priv lub tutaj i się odezwę. Dodający Krzychuxp7 Wysłano 01.07.2020 Kategoria Audi A4 B6/B7
  3. Witam, szukam ori wałka rozrządu do B6 1.9 tdi AVF w bardzo dobrym/idealnym stanie. Ktoś posiada to zapraszam na priv lub tutaj i się odezwę.
  4. ASO, lub ewentualnie allegro ale musisz patrzeć po etce jakie ma numery bo były 2 typy z tego co mi sie obiło o uszy.
  5. To na 90% przedmuch od środka. Chyba że leje ci z góry ale to już musisz sam ocenic.
  6. A nie kapie z góry od EGR? Mi to bardziej wygląda na nagar który przedmuc**je przez uszczelkę po czym siada na obrzeżach kolektora. Wytrzyj do sucha i obserwuj co się będzie działo z biegiem czasu, zobaczysz czy wybija spod uszczelki czy kapie z okolicznego osprzętu.
  7. Widziałem Kamilu już dawno twoje zestawienie ale nie widzę by Motul jakoś rażąco odbiegał od reszty zawartych w teście, tym bardziej od castrol-a z którym wygrywa więc nie dalej nie wiadomo o co chodzi Lu-Gi-emu że z niego zrezygnował.
  8. Co ci w Motul-u nie odpowiadało? Masa osób go leje w tym i ja ale nie narzekam.
  9. Miałem podobnie tylko u mnie bardziej brzęczało niż buczało ale sprawdzić nie zaszkodzi, zaglądałeś do katalizatora? Gdy się rozleci wydaje rozmaite dźwięki, najszybciej sprawdzisz jak druga osoba ci pomoże i wejdzie pod auto/do kanału i będzie słuchać.
  10. Ok to zdjęcia ogarnę w weekend zapewne i przy okazji dorzucę filmik jak to wszystko słychać.
  11. Witam grono kolegów, problem dotyczy cykania/stukania pod pokrywa zaworów w AVF-ie, nie ma robione żadnej mapy ani innych modifkacji, wszystko seria. Wiem że temat walkowany x razy, wiem że jest jeden obszerny który przeczytałem w całości i poczynilem pewne kroki by sie czegoś dowiedzieć i mianowicie, zwalilem pokrywę i na pierwszy rzut oka nic się nie poluzowalo więc poszedłem dalej w stronę szklanek. Każda jedna sprawdziłem w sposob taki ze wciskalem je śrubokretem, bodajże 6 dało się wcisnąć jakieś 2-3mm bez większego trudu, głębiej niby nie wpadły ale wiadomo nic robiłem tego na siłę. Potem sprawdzenie organoleptycznie palcami i mozna bylo również je wcisnąć palcem na podobna głębokość co śrubokretem. Co do walka to tutaj nie zadziałałem nic prócz oglądnięcia go i tragedii nie ma, rys nie zauważylem ale same krzywki widać że odbiegają już wymiarami od nowych co jest zrozumiałe ale nie mam możliwości powiedzieć dokładnie po ile mają na ten moment. Mam w sumie 2 pytania na początek. 1. Szklanki jak się domyślam na wstępie są do wymiany? 2. Jak ugryźć sprawę z zamierzeniem krzywek walka, niezbędny do tego jest demontaż dźwigni popychaczy pompę a to wiąże się z późniejszą regulacja pompek i samym dokreceniem dźwigni z wymaganym Nm a nie mam klucza dynamometrycznego na dzień dzieiejszy. Jest jakiś inny patent by to pomierzyc? Nie chce pakować nie potrzebnie kasy w wałek gdyby jego zużycie było znikome ale też padła nie zostawię a nie mam też bardzo możliwości rozebrać wszystkiego i dopiero szukać części bo nie jestem w stanie się pozbawić samochodu na x czasu oraz nie mam własnego garażu żeby to robić takze pole manewru sporo ograniczone, muszę wiedzieć najpierw co kupić i to kupić, dopiero potem mogę działać z remontami u kolegow. Jak radzicie to dalej dążyć żeby się określić? Mogę jutro podrzucić filmiki jak to pracuje gdyby okazały się pomocne ale nic tam nie innego niż na 90% udostępnianych tu filmów w podobnych do mojego tematach.
  12. Przy Q wydaje mi się że tak ale niech ktoś mądrzejszy potwierdzi.
  13. Jeśli włożył tripod dokładnie tak jak był to nie powinno się nic takiego dziać ale sprawa ma się tak, sam przegub ma 3 rolki jak i 3 bieżnię. Po czasie każda rolka wpasowuje się z bieżnią i w stosunku do niej układa/zużywa, jeśli tripod bądź obudowa została obrucona i rolki trafiły nie do swoich bieżni to będzie taki efekt jak u ciebie. Drży ci lewarek zmiany biegów podczas przyśpieszenia/spokojnej jazdy?
×
×
  • Create New...