fenri95 1 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Witam uzyskałem 340 momentu i sprzęgło zaczyna poślizgiwać czasami dodam że sprzęgło było zmieniane na nowe Luk niecały rok temu.Widać jest w tym miejscu zaolejone może dlatego ślizgać czy nie przeniesie po prostu takiego momentu ? Będzie mus to obić kevlarem ? Jeśli tak to robi to ktoś w okolicach Rzeszowa ? Czy tylko wysyłkowo taką usługę znajdę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek1976k 0 Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Ja miałem podobnie po roku od wymiany sprzęgła zaczęło się ślizgać powodem był olej. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą rozrządu ale to nie to. Olej dostawał się po przez uszczelniacz wałka sprzęgłowego w skrzyni po przez tuleję prosto między docisk i tarczę. Przy wymianie sprzęgła od awx zmieniłem od razu ten uszczelniacz i spokój. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DivaynEays 100 Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 olej moze byc problemem, ale seria sprzeglo to tak zdroworozsadkowo do 320nm obrobi. Wkladac AWX i z glowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartez90 73 Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Dokladnie, autor ma avj czyli sprzeglo najslabsze, przy 340nm na pewno dlugo nie pociagnie. Wkladac awx i spokoj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zakwa 0 Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Ja przy 365nm w osce wlozylem zestaw dedykowany do bex quattro ( numery czesci luzem prawie te same co do bfb ) i obilem kevlarem w Maklandzie .Koszt 250 zl. Zrobilem 10tys kilometrow i poki co smiga az milo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now