fenri95 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Witam uzyskałem 340 momentu i sprzęgło zaczyna poślizgiwać czasami dodam że sprzęgło było zmieniane na nowe Luk niecały rok temu.Widać jest w tym miejscu zaolejone może dlatego ślizgać czy nie przeniesie po prostu takiego momentu ? Będzie mus to obić kevlarem ? Jeśli tak to robi to ktoś w okolicach Rzeszowa ? Czy tylko wysyłkowo taką usługę znajdę.
jacek1976k Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Ja miałem podobnie po roku od wymiany sprzęgła zaczęło się ślizgać powodem był olej. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą rozrządu ale to nie to. Olej dostawał się po przez uszczelniacz wałka sprzęgłowego w skrzyni po przez tuleję prosto między docisk i tarczę. Przy wymianie sprzęgła od awx zmieniłem od razu ten uszczelniacz i spokój.
DivaynEays Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 olej moze byc problemem, ale seria sprzeglo to tak zdroworozsadkowo do 320nm obrobi. Wkladac AWX i z glowy
bartez90 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Dokladnie, autor ma avj czyli sprzeglo najslabsze, przy 340nm na pewno dlugo nie pociagnie. Wkladac awx i spokoj.
zakwa Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Ja przy 365nm w osce wlozylem zestaw dedykowany do bex quattro ( numery czesci luzem prawie te same co do bfb ) i obilem kevlarem w Maklandzie .Koszt 250 zl. Zrobilem 10tys kilometrow i poki co smiga az milo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się