Emejcz 76 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Witam. Zastanawiam się czy wśród osób które przesiadły się z ośki na quattro ktoś zauważył, że stosunkowo szybko załącza się ABS na suchym? Wiem, że Q jest cięższe więc po części jest to uzasadnione, ale czy różnica powinna być zdecydowanie zauważalna? Za jakiś czas pewnie przyjrzę się czujnikom, bo pewnie syfu na nich jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
witold2452 4 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 W moim przypadku nie odnotowałem różnicy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misieqq7 132 Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 W dniu 30.11.2018 o 22:11, Emejcz napisał: Witam. Zastanawiam się czy wśród osób które przesiadły się z ośki na quattro ktoś zauważył, że stosunkowo szybko załącza się ABS na suchym? Wiem, że Q jest cięższe więc po części jest to uzasadnione, ale czy różnica powinna być zdecydowanie zauważalna? Za jakiś czas pewnie przyjrzę się czujnikom, bo pewnie syfu na nich jest. Też tak miałem po swapie na quattro Ale przed wymianą pompy abs. Po wymianie pompy abs na tą od quattro jest normalnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek 1 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 W dniu 2.12.2018 o 13:09, Misieqq7 napisał: Też tak miałem po swapie na quattro Ale przed wymianą pompy abs. Po wymianie pompy abs na tą od quattro jest normalnie. Przy wymianie pompy trzeba coś kodować? Jak przebiegło odpowietrzenie pompy? Cały czas zastanawiam się czy warto pompę też zmieniać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misieqq7 132 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 3 minuty temu, Tomek napisał: Przy wymianie pompy trzeba coś kodować? Jak przebiegło odpowietrzenie pompy? Cały czas zastanawiam się czy warto pompę też zmieniać tak trzeba przed wymianą spisać stare kodowanie i jak podłączysz pompę abs quattro wpisujesz te kodowanie i reszta całej procedury. jeszcze w air bagu w adaptacjach kanał 50 zmieniasz z 1 na 2. 2 to jest że napęd na 4 koła. odpowietrzałem przy użyciu vcds, ale nie mam tej funkcji odblokowanej fabrycznie wiec włączałem pompę abs za pomocą testu elementów wykonawczych, druga osoba pompuje i tak każde koło , pojeździłem dzień i tył jeszcze raz tak odpowietrzyłem i wszystko ok. Nie wiem czy robiłem to fachowo ale podziałało. Może i udało by się bez vcds ale nie próbowałem bez niego. Moim zdaniem warto, bo teraz nie masz EDS i pewnie ABS sie szybciej załącza podczas poślizgu.? No i moim zdaniem lepiej zrobić tak jak powinno być w oryginale:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now