Jump to content
IGNORED

Ośka a Quattro - szybkość załączania się ABS.


Emejcz
 Share

Recommended Posts

Witam.

Zastanawiam się czy wśród osób które przesiadły się z ośki na quattro ktoś zauważył, że stosunkowo szybko załącza się ABS na suchym?

Wiem, że Q jest cięższe więc po części jest to uzasadnione, ale czy różnica powinna być zdecydowanie zauważalna?

Za jakiś czas pewnie przyjrzę się czujnikom, bo pewnie syfu na nich jest.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 30.11.2018 o 22:11, Emejcz napisał:

Witam.

Zastanawiam się czy wśród osób które przesiadły się z ośki na quattro ktoś zauważył, że stosunkowo szybko załącza się ABS na suchym?

Wiem, że Q jest cięższe więc po części jest to uzasadnione, ale czy różnica powinna być zdecydowanie zauważalna?

Za jakiś czas pewnie przyjrzę się czujnikom, bo pewnie syfu na nich jest.

Też tak miałem po swapie na quattro Ale przed wymianą  pompy abs.  Po wymianie pompy abs na tą od quattro jest normalnie. 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 2.12.2018 o 13:09, Misieqq7 napisał:

Też tak miałem po swapie na quattro Ale przed wymianą  pompy abs.  Po wymianie pompy abs na tą od quattro jest normalnie. 

Przy wymianie pompy trzeba coś kodować? Jak przebiegło odpowietrzenie pompy? Cały czas zastanawiam się czy warto pompę też zmieniać 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Tomek napisał:

Przy wymianie pompy trzeba coś kodować? Jak przebiegło odpowietrzenie pompy? Cały czas zastanawiam się czy warto pompę też zmieniać 

tak trzeba przed wymianą spisać stare kodowanie i jak podłączysz pompę abs quattro wpisujesz te kodowanie i reszta całej procedury.

jeszcze w air bagu w adaptacjach kanał 50 zmieniasz z 1 na 2. 2 to jest że napęd na 4 koła.

odpowietrzałem przy użyciu vcds, ale nie mam tej funkcji odblokowanej fabrycznie wiec włączałem pompę abs za pomocą testu elementów wykonawczych, druga osoba  pompuje i tak każde koło , pojeździłem dzień i tył jeszcze raz tak odpowietrzyłem i wszystko ok. Nie wiem czy robiłem to fachowo ale podziałało. Może i udało by się bez vcds ale nie próbowałem bez niego.

Moim zdaniem warto, bo teraz nie masz EDS i pewnie ABS sie szybciej załącza podczas poślizgu.? No i moim zdaniem lepiej zrobić tak jak powinno być w oryginale:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...