Emejcz Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Witam. Zastanawiam się czy wśród osób które przesiadły się z ośki na quattro ktoś zauważył, że stosunkowo szybko załącza się ABS na suchym? Wiem, że Q jest cięższe więc po części jest to uzasadnione, ale czy różnica powinna być zdecydowanie zauważalna? Za jakiś czas pewnie przyjrzę się czujnikom, bo pewnie syfu na nich jest.
witold2452 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 W moim przypadku nie odnotowałem różnicy ?
Misieqq7 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Opublikowano 2 Grudnia 2018 W dniu 30.11.2018 o 22:11, Emejcz napisał: Witam. Zastanawiam się czy wśród osób które przesiadły się z ośki na quattro ktoś zauważył, że stosunkowo szybko załącza się ABS na suchym? Wiem, że Q jest cięższe więc po części jest to uzasadnione, ale czy różnica powinna być zdecydowanie zauważalna? Za jakiś czas pewnie przyjrzę się czujnikom, bo pewnie syfu na nich jest. Też tak miałem po swapie na quattro Ale przed wymianą pompy abs. Po wymianie pompy abs na tą od quattro jest normalnie.
Tomek Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 W dniu 2.12.2018 o 13:09, Misieqq7 napisał: Też tak miałem po swapie na quattro Ale przed wymianą pompy abs. Po wymianie pompy abs na tą od quattro jest normalnie. Przy wymianie pompy trzeba coś kodować? Jak przebiegło odpowietrzenie pompy? Cały czas zastanawiam się czy warto pompę też zmieniać
Misieqq7 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 3 minuty temu, Tomek napisał: Przy wymianie pompy trzeba coś kodować? Jak przebiegło odpowietrzenie pompy? Cały czas zastanawiam się czy warto pompę też zmieniać tak trzeba przed wymianą spisać stare kodowanie i jak podłączysz pompę abs quattro wpisujesz te kodowanie i reszta całej procedury. jeszcze w air bagu w adaptacjach kanał 50 zmieniasz z 1 na 2. 2 to jest że napęd na 4 koła. odpowietrzałem przy użyciu vcds, ale nie mam tej funkcji odblokowanej fabrycznie wiec włączałem pompę abs za pomocą testu elementów wykonawczych, druga osoba pompuje i tak każde koło , pojeździłem dzień i tył jeszcze raz tak odpowietrzyłem i wszystko ok. Nie wiem czy robiłem to fachowo ale podziałało. Może i udało by się bez vcds ale nie próbowałem bez niego. Moim zdaniem warto, bo teraz nie masz EDS i pewnie ABS sie szybciej załącza podczas poślizgu.? No i moim zdaniem lepiej zrobić tak jak powinno być w oryginale:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się