Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prąd dla pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdjęcia robione na zapłonie 

 

20181214_162310-756x1008.jpg

20181214_162302-756x1008.jpg

20181214_162234-756x1008.jpg

20181214_162251-756x1008.jpg

Opublikowano

jesli przekaznik wymienisz i okaze sie, ze dalej jest cos nie tak to polecam przyjrzec sie blizej sterownikowi pompy - on tez moze powodowac blad, ktory wkleiles.

Opublikowano

Tyle, że sterownik pompy ma zasilanie właśnie po tym przekazniku.

Przekaźnik się rozwiera więc skąd szło by napięcie na pompę...

Potwierdź jeszcze raz - masz wyłączony zapłon przekaźnik wyjety i pompa nie pracuje. Wpinasz przakaznik do gniazda na wyłączonym zapłonie i pompa zaczyna pracować? Tak jest?

Opublikowano

Ogarnąłem, tu był bobel:

W aucie była robiona przekłada z angola, ktoś postanowił włożyć wiązke z diesla Europy (nie pytajcie) i się pomieszał. Zasilanie z przekaźnia szło prosto na pompe paliwa a jak się okazało musi iść na J538 i z niego dalej. Nie mówiłem wam o tej przekładce żeby nie zaburzyło to Waszego myślenia. Dzięki wszystkim którzy pomagali w tym poście 

20181214_180445_001-1008x756.jpg

Opublikowano

A miałem pytać czy czasem przekładki z angola nie było bo zegary w milach 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...