KubiaK Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 jesli przekaznik wymienisz i okaze sie, ze dalej jest cos nie tak to polecam przyjrzec sie blizej sterownikowi pompy - on tez moze powodowac blad, ktory wkleiles.
Fazii Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Tyle, że sterownik pompy ma zasilanie właśnie po tym przekazniku. Przekaźnik się rozwiera więc skąd szło by napięcie na pompę... Potwierdź jeszcze raz - masz wyłączony zapłon przekaźnik wyjety i pompa nie pracuje. Wpinasz przakaznik do gniazda na wyłączonym zapłonie i pompa zaczyna pracować? Tak jest?
ganjaq Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2018 Ogarnąłem, tu był bobel: W aucie była robiona przekłada z angola, ktoś postanowił włożyć wiązke z diesla Europy (nie pytajcie) i się pomieszał. Zasilanie z przekaźnia szło prosto na pompe paliwa a jak się okazało musi iść na J538 i z niego dalej. Nie mówiłem wam o tej przekładce żeby nie zaburzyło to Waszego myślenia. Dzięki wszystkim którzy pomagali w tym poście
Fazii Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 A miałem pytać czy czasem przekładki z angola nie było bo zegary w milach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się