Jump to content
IGNORED

wina przepływomierza?


mateusz5552
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów. Zakupiłem audi a4 b6 2.0 Alt z pewną usterka. A mianowicie gdy sie go odpala na zimnym gaśnie i w jeżdzie go muli i dusi. Początkowo padło na czujnik temp., wymieniony nie pomogło. W miedzyczasie została wymieniona membrana w gruszce, świece, podmieniane cewki, czyszczona przepustnica, nowa odma. W sumie została jeszcze przepływka. W VAGu pomiar pokazuje na 3 biegu do odcinki max 68g/s. Jak go odpali to tak jakby chodził na 2 gary i gaśnie. Nie mam już pomysłu. Pytanie czy może to być wina przepływomierza?

Link to comment
Share on other sites

ALT powinien pokazywać w granicach 100-105 g/s przy odcince więc wszystko na to wskazuje. Z zamienników tylko bosch.

Link to comment
Share on other sites

najgorse jest to ze na ciepłym pali dobrze choć nie chodzi zbyt równo ale zdarzy się ze jest ok. Jak już wyjade to raz jest ok a raz szarpie i ksztusi

Link to comment
Share on other sites

W dziale o tym silniku masz szczegółowo opisaną jego diagnostykę więc do przejrzenia jeśli chcesz coś jeszcze sprawdzać ?

Jeżeli jest tak jak piszesz to przepływka zaniża w ciul.

Link to comment
Share on other sites

szcerze to już chyba wszystko sprawdziłem, jak ja tak podusi wywali błąd sondy (niewłasciwa mieszanka)

Link to comment
Share on other sites

Zrób log statyczny i dynamiczny 2+33 na pb i lpg. Przed logami tylko skasuj błędy.

Link to comment
Share on other sites

Panowie. Podmieniłem dziś przepływomierz na nowy - niestety wartości te same. Błędy jakie się pojawiają 17748, 16540, 17927. Czy zawór odpowietrzający może być przyczyną?

Link to comment
Share on other sites

Panowie udało mi się zrobić logi dynamiczne i statyczne... coś mi się zdaje że sonda umarła. Mam jeszcze pytanie co do zaworu odpowietrzającego odme (u mnie sprawdzając ustami mogę dmuchać w jedną i drugą strone - czy to prawidłowa praca?) i tzw eżektora który był zatkany, i też mogę dmuchać w kazdą końcówke i cały czas każdym otworem powietrze wychodzi... co radzicie? logi robione na PB

LOG-01-003-032-033.CSV

Edited by mateusz5552
Link to comment
Share on other sites

Panowie problem po części rozwiązany.  Winowajaca było lewe powietrze na łącznikch gumowych między kolektorem a glowica. Wywala jeszcze błąd 1 sondy. Vag nie wskazuje zadnych wartości.  Napięcie jest na poziomie 1.7 v i stoi w miejscu. Nr błędu wam nie podam na razie ale pisze ze brak komunikacji... pomozecie? Błąd wywala na Pb

Edited by mateusz5552
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...