Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wina przepływomierza?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Zakupiłem audi a4 b6 2.0 Alt z pewną usterka. A mianowicie gdy sie go odpala na zimnym gaśnie i w jeżdzie go muli i dusi. Początkowo padło na czujnik temp., wymieniony nie pomogło. W miedzyczasie została wymieniona membrana w gruszce, świece, podmieniane cewki, czyszczona przepustnica, nowa odma. W sumie została jeszcze przepływka. W VAGu pomiar pokazuje na 3 biegu do odcinki max 68g/s. Jak go odpali to tak jakby chodził na 2 gary i gaśnie. Nie mam już pomysłu. Pytanie czy może to być wina przepływomierza?

Opublikowano

ALT powinien pokazywać w granicach 100-105 g/s przy odcince więc wszystko na to wskazuje. Z zamienników tylko bosch.

Opublikowano

najgorse jest to ze na ciepłym pali dobrze choć nie chodzi zbyt równo ale zdarzy się ze jest ok. Jak już wyjade to raz jest ok a raz szarpie i ksztusi

Opublikowano

W dziale o tym silniku masz szczegółowo opisaną jego diagnostykę więc do przejrzenia jeśli chcesz coś jeszcze sprawdzać ?

Jeżeli jest tak jak piszesz to przepływka zaniża w ciul.

Opublikowano

szcerze to już chyba wszystko sprawdziłem, jak ja tak podusi wywali błąd sondy (niewłasciwa mieszanka)

Opublikowano

Zrób log statyczny i dynamiczny 2+33 na pb i lpg. Przed logami tylko skasuj błędy.

Opublikowano

Panowie. Podmieniłem dziś przepływomierz na nowy - niestety wartości te same. Błędy jakie się pojawiają 17748, 16540, 17927. Czy zawór odpowietrzający może być przyczyną?

Opublikowano (edytowane)

Panowie udało mi się zrobić logi dynamiczne i statyczne... coś mi się zdaje że sonda umarła. Mam jeszcze pytanie co do zaworu odpowietrzającego odme (u mnie sprawdzając ustami mogę dmuchać w jedną i drugą strone - czy to prawidłowa praca?) i tzw eżektora który był zatkany, i też mogę dmuchać w kazdą końcówke i cały czas każdym otworem powietrze wychodzi... co radzicie? logi robione na PB

LOG-01-003-032-033.CSV

Edytowane przez mateusz5552
Opublikowano (edytowane)

Panowie problem po części rozwiązany.  Winowajaca było lewe powietrze na łącznikch gumowych między kolektorem a glowica. Wywala jeszcze błąd 1 sondy. Vag nie wskazuje zadnych wartości.  Napięcie jest na poziomie 1.7 v i stoi w miejscu. Nr błędu wam nie podam na razie ale pisze ze brak komunikacji... pomozecie? Błąd wywala na Pb

Edytowane przez mateusz5552

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...