marcinbn Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Witam mam taki problem jak dam autku popalic wystarczy 3 min jazdy otwieram maske a muszla od turba jest cała czerwona rozchodzi mi sie o tą cześc co jest po miedzy turbem a katalizatorem co moze byc przyczyna?
Wihajster Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Witam mam taki problem jak dam autku popalic wystarczy 3 min jazdy otwieram maske a muszla od turba jest cała czerwona rozchodzi mi sie o tą cześc co jest po miedzy turbem a katalizatorem co moze byc przyczyna? wytnij kata i po kłopocie
marcinbn Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Opublikowano 28 Lutego 2009 tu nie chodzi o to chce miec autko 100% sprawne;] przypomnie ze mialem robiony remoncik bo autko wsysało olej
Wihajster Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 tu nie chodzi o to chce miec autko 100% sprawne;] przypomnie ze mialem robiony remoncik bo autko wsysało olej a nie masz przypadkiem instalacji LPG ....wygląda to na zapchany kat
marcinbn Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Opublikowano 28 Lutego 2009 nie nie w zyciu zadnego gazu;p katalizator sie czysci czy wymienia na nowy? idzie to jakos sprawdzic zebym nie wymieniał czegos co jest dobre..
Dev Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 miales remont silnika, ktory zarl olej? Moze byc troche przytkany kat , przepal troche auto na jakiejs a-bahnie moze to pomoze, z drugiej strony czerwona czy zolta turbina w 1.8T to dosyc powszechne zjawisko
marcinbn Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Opublikowano 28 Lutego 2009 ten element pomiedzy turbem a katalizatorem jest cały czerwony ze odpaliłbym od tego fajke :> to co z tym katem? wymiana czy podlega to regeneracji?[br]Dopisany: 28 Luty 2009, 15:34_________________________________________________panowie z tego co sie dowiedzialem to grzanie sie tego elementu jest normalne w tych modelach szkoda ze nie zauwazylem tego przed remontem wrrr nie wiem na ile to prawda nie chce zajechac śilnika po raz drugi;] prosze o konkretne odowiedzi
ozi_wells Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 panowie z tego co sie dowiedzialem to grzanie sie tego elementu jest normalne w tych modelach szkoda ze nie zauwazylem tego przed remontem wrrr nie wiem na ile to prawdanie chce zajechac śilnika po raz drugi;] prosze o konkretne odowiedzi kolego mam dokładnie ten sam silnik i takie samo zjawisko. jest to normalne. Tez sie na początku zastanawiałem czy tak ma byc ale po rozmowie z kolegami którzy mają taki sam silnik wyszlo ze tak. pamietaj tylko zeby po takim pociskaniu dobrze wystudzic turbawke
adams78 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 wytnij kata i po kłopocie Delikatnie nazywając - mijasz się z prawdą Nie mam kata i turbina świeci po każdej szybszej jeździe. W tych silnikach to normalne zjawisko. K03 jest małą turbiną i musi się napocić, aby mocniej dmuchnąć. Poszukaj na forum, wielu użytkowników potwierdzi. Reszta nawet nie wie, że tak jest. Nie wymieniaj kata, bo tak piszą na forum - to nic nie zmieni. Na kata może wskazać analiza spalin oraz fakt, że auto jest muł, nie wchodzi na obroty i silnik się nadmiernie nagrzewa - wyraźnie odczujesz te objawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się