Jump to content
IGNORED

[B5 AEB] Grzanie Muszli Turbosprezarki


Recommended Posts

Posted

Witam

mam taki problem jak dam autku popalic wystarczy 3 min jazdy otwieram maske a muszla od turba jest cała czerwona

rozchodzi mi sie o tą cześc co jest po miedzy turbem a katalizatorem co moze byc przyczyna?

Posted

Witam

mam taki problem jak dam autku popalic wystarczy 3 min jazdy otwieram maske a muszla od turba jest cała czerwona

rozchodzi mi sie o tą cześc co jest po miedzy turbem a katalizatorem co moze byc przyczyna?

wytnij kata i po kłopocie :kox:

Posted

tu nie chodzi o to chce miec autko 100% sprawne;] przypomnie ze mialem robiony remoncik bo autko wsysało olej

a nie masz przypadkiem instalacji LPG ....wygląda to na zapchany kat :rolleyes:

Posted

nie nie w zyciu zadnego gazu;p katalizator sie czysci czy wymienia na nowy? idzie to jakos sprawdzic zebym nie wymieniał czegos co jest dobre..

Posted

miales remont silnika, ktory zarl olej? Moze byc troche przytkany kat , przepal troche auto na jakiejs a-bahnie moze to pomoze, z drugiej strony czerwona czy zolta turbina w 1.8T to dosyc powszechne zjawisko

Posted

ten element pomiedzy turbem a katalizatorem jest cały czerwony ze odpaliłbym od tego fajke :> to co z tym katem? wymiana czy podlega to regeneracji?[br]Dopisany: 28 Luty 2009, 15:34_________________________________________________panowie z tego co sie dowiedzialem to grzanie sie tego elementu jest normalne w tych modelach szkoda ze nie zauwazylem tego przed remontem wrrr nie wiem na ile to prawda

nie chce zajechac śilnika po raz drugi;] prosze o konkretne odowiedzi

Posted
panowie z tego co sie dowiedzialem to grzanie sie tego elementu jest normalne w tych modelach szkoda ze nie zauwazylem tego przed remontem wrrr nie wiem na ile to prawda

nie chce zajechac śilnika po raz drugi;] prosze o konkretne odowiedzi

kolego mam dokładnie ten sam silnik i takie samo zjawisko. jest to normalne. Tez sie na początku zastanawiałem czy tak ma byc ale po rozmowie z kolegami którzy mają taki sam silnik wyszlo ze tak.

pamietaj tylko zeby po takim pociskaniu dobrze wystudzic turbawke :)

Posted

wytnij kata i po kłopocie

Delikatnie nazywając - mijasz się z prawdą :thumbdown:

Nie mam kata i turbina świeci po każdej szybszej jeździe.

W tych silnikach to normalne zjawisko. K03 jest małą turbiną i musi się napocić, aby mocniej dmuchnąć. Poszukaj na forum, wielu użytkowników potwierdzi. Reszta nawet nie wie, że tak jest.

Nie wymieniaj kata, bo tak piszą na forum - to nic nie zmieni.

Na kata może wskazać analiza spalin oraz fakt, że auto jest muł, nie wchodzi na obroty i silnik się nadmiernie nagrzewa - wyraźnie odczujesz te objawy.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...