Pietro0 0 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Potrzebuje POMOCY, posiadam audi A4 B8 20 TDI, chciałbym utwardzić zawieszenie, czyli wsadzić jakieś twardsze amortyzatory i pewnie trochę krótsze sprężyny, natomiast NIE chciałbym zestawu GWINTOWANEGO bo to już można zęby zgubić na POlskich nierównościach Czyli, żeby było twardo na Tyle ile możliwe, ale jeszcze do korzystania na zwykłych drogach, chciałbym się zmieścić w kwocie 1500 pln. Macie jakiś pomysł, zestaw ?? Patrzyłem już na allegro ale tam, 99% aukcji to gwint, znalazłem jeszcze coś takiego http://tuning-online.pl/sklep/audi/37912-audi-a4-b8-40-40mm-zawieszenie-s Będę wdzięczny za WASZE Opinie ? Dzięki POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Wkładaj gwint i nie pisz farmazonów że gwint to beton z którym widocznie nie miałeś do czynienia. B8 ma całkowicie inne zawieszenie niż Golf II gdzie montowano gwint i tuleje zamiast odbojów żeby nie dobijała felga o błotnik. Na forum bardzo dużo użytkowników jeździ na gwincie, poszukaj - poczytaj - podpytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOLMATRO 459 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Prędzej wymieniając amory na twardsze i dobierając pod to jakieś sprężynowe kity doprowadzisz auto do tego, czego chcesz uniknąć, niż kupując gwint. Tak jak pisał przedmówca, dzisiejsze gwinty są w zdecydowanej większości bardziej komfortowe niż nawet usportowione obniżające fabryczne zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Jak ja sie ciesze, że nie tylko ja walcze z tym stereotypem. Jeszcze kilka lat temu sam przekonywałem ludzi że na gwincie sie jezdzi lepiej niż na fabrycznych zawiasach? A autorowi posta polecam gwint. Zabawa w dobieranie sprężyn i amorków czy też wkładanie kitów to jak granie w totka- dla cierpliwych i bogatych ludzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekPL 282 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 41 minut temu, misiek95 napisał: Jak ja sie ciesze, że nie tylko ja walcze z tym stereotypem. Jeszcze kilka lat temu sam przekonywałem ludzi że na gwincie sie jezdzi lepiej niż na fabrycznych zawiasach? A autorowi posta polecam gwint. Zabawa w dobieranie sprężyn i amorków czy też wkładanie kitów to jak granie w totka- dla cierpliwych i bogatych ludzi Później jest myśl, mogło by być trochę niżej gwint ma ten plus że można cudowac do woli. W poprzednim aucie miałem właśnie gwint, teraz do b8 założyłem pro kit.. Po założeniu niby fajnie bo siadło dobrze ale mógł trochę niżej zejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus01 26 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 szukaj sprężyn eibach sportline, nisko siedzi i komfort bardzo dobry :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się