rajek1233 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Witam. Po przekładce silnika z afn na afg silnik nie odpala. Przekładany był silnik a ECU i wiązka elektryczna została od AFN-a. Problem polega na tym że na wtyczce od elektrozaworu nie ma napięcia. Od pinu wtyczki do wtyczki w ECU jest przepływ czyli z kablem raczej ok. Przekaźnik sprawdzany, zamieniany na inny więc to też odpada. Czy to może być ECU że nie daje napięcia? W załączniku zdjęcie błędów które występują. Dzięki i pozdrawiam
rajek1233 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 3 minuty temu, rajek1233 napisał: Witam. Po przekładce silnika z afn na afg silnik nie odpala. Przekładany był silnik a ECU i wiązka elektryczna została od AFN-a. Problem polega na tym że na wtyczce od elektrozaworu nie ma napięcia. Od pinu wtyczki do wtyczki w ECU jest przepływ czyli z kablem raczej ok. Przekaźnik sprawdzany, zamieniany na inny więc to też odpada. Czy to może być ECU że nie daje napięcia? W załączniku zdjęcie błędów które występują. Dzięki i pozdrawiam Sprostowanie. Z silnika AFN na AVG
Fazii Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Konyrolka świec po przekręceniu zapłonu pojawia się?
rajek1233 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 Teraz, Fazii napisał: Konyrolka świec po przekręceniu zapłonu pojawia się? Tak
Fazii Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Rozumie, że przekaźnik nr 3 byl sprawdzany?
rajek1233 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 7 minut temu, Fazii napisał: Rozumie, że przekaźnik nr 3 byl sprawdzany? Podsyłam fotę zaznaczony który był sprawdzany
Fazii Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Avg ma chyba inne wtyczki przy pompie. * wtyczka avg **wtyczka Afn
rajek1233 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 13 minut temu, Fazii napisał: Avg ma chyba inne wtyczki przy pompie. * wtyczka avg **wtyczka Afn Tylko że napięcie jest mierzone na odpietej wtyczce i go nie ma a elektryka jest stara więc nawet jak są inne to napięcie powinno być na wtyczce, dobrze mówię?
Fazii Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Po zapłonie powinno już być. Bezpiecznik 31 (15A) sprawdzaleś?
rajek1233 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2018 Godzinę temu, Fazii napisał: Po zapłonie powinno już być. Bezpiecznik 31 (15A) sprawdzaleś? Sprawdzałem ? już nie mam pomysłów 1
Fazii Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Skoro bezpieczniki, przekaźnik 219 jak i wiązka ok to wyglądałoby na ecu ale wątpię, że nagle po przekladce by padł Może to jakaś pierdoła typu niedokręcona masa
rajek1233 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2018 4 godziny temu, Fazii napisał: Skoro bezpieczniki, przekaźnik 219 jak i wiązka ok to wyglądałoby na ecu ale wątpię, że nagle po przekladce by padł Może to jakaś pierdoła typu niedokręcona masa No właśnie masa sprwawdzana była,:/ auto poszła do elektromechanika i dam znac co i jak
adik2006 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Całkiem niedawno miałem taki przypadek, że po odpaleniu silnik od razu zgasł. VAG pokazał błąd: "513 Czujnik prędkości obrotowej silnika G 28 nieprawidłowy sygnał". Po skasowaniu błędu, silnik znów odpalił po czym natychmiast zgasł. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się