Patryk1343 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Witam Posiadam Audi A4 B6 2.0 ALT w ktorej zmagam sie z falowaniem obrotow na zimnym silniku ok 2min gdy w tym czasie przytrzymam delikatnie gas auto po 2 min pracuje bez problemu ale gdy zostawie w tym czasie samopas to zgasnie. Nastepne odpalenie jest wszystko ok. Samochod w tym kierunku sprawdzalo 3 mechanikow w tym serwis BOSCH i AUDI gdzie skasowali jak za zloto a efektow jak nie bylo tak nie ma. Oglolem wymienilem: przeplywomierz trojnik cisnienia przewodu chlodnicy cewki zaplonowe (BOSCH) swiece(BOSCH) sonda lambda(AUDI) cyujnik temperatury(BOSCH) pompa powietrza(BOSCH) termostat z czujnikiem wyczyszczona przepustnica i wyregulowana(BOSCH) test|diagnoza cylindrow, ciscnienia paliwa i cisnienie powietrza, wszystkie pomiary prawidlowe Licze na Wasza pomoc gdyz jestem bezradny i nie mam punktu zaczepienia a chcialbym pozbyc sie problemu. Edytowane 3 Stycznia 2019 przez Patryk1343
przem8 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 11 minut temu, Patryk1343 napisał: przeplywomierz Jakiej firmy? Proponuję kupić kabel do 50 zł i pobrać vcds'a z forum. Masz obszerny temat o diagnostyce tego silnika w dziale dla tego silnika więc możliwe, że zaoszczędzisz sporo klejnych pln'ów i na pewno więcej sprawdzisz niż wyżej wymienione serwisy ?
Patryk1343 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 18 minut temu, przem8 napisał: Jakiej firmy? NGK
przem8 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 8 minut temu, Patryk1343 napisał: NGK I tu może być przyczyna, bo powinna być z boscha. Masz starą?
Patryk1343 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) tak, stara jest z BOSCH Edytowane 3 Stycznia 2019 przez Patryk1343
przem8 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) To przełóż albo najpierw spróbuj odpalić na odpiętej wtyczce od obecnej przepływki. Jakbyś miał wspomnianego vaga to zrobiłbyś log statyczny oraz dynamiczny grup 2+33 i było by widać czy jest sens czepiać się przepływomierza Edytowane 3 Stycznia 2019 przez przem8
Patryk1343 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2019 22 godziny temu, przem8 napisał: To przełóż witam, przelozylem i po nocy bez skutku lecz zauwazylem ze sam motor lepiej pracuje na oryginalnym przeplywomierzu wiec go zostawie. Widocznie nie jest to wina przeplywomierza. Moze ktos mial podobny problem? albo pomysl?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się