Wskaźnik temperatury pokazuje raz 80 raz 90 st.C
0

    8 postów w tym temacie

    Puki była zima wskaźnik pokazywał stale 80st. i wskazanie sie nie zmianialy. Jak nastaly wyszcze temp. i zalaczam klime to wskaznik potrafi wejsc na 90 st.C.

    Nie wiem czy to normalne czy też coś padło?

    Jesli tak to co moze być przyczyną - termostat? czujniki temp.? tylko który i gdzie go szukać?

    Dotyczy 1,9TDI AJM

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    generalnie temp powinna byc identyczna w zime jak i w lato (czyt.90 st).... prawdopodobnie masz termostat do wymiany :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    generalnie temp powinna byc identyczna w zime jak i w lato (czyt.90 st).... prawdopodobnie masz termostat do wymiany :twisted:

    Generalnie mam to samo, z ta roznica ze czsem w ogole nic nie pokazuje.

    Raz juz tak mialem i okazalo sie ze cos mi nie laczylo, mam nadzieje ze tym razem to bedzie to samo, pogmeram w kablach i bedzie ok ;o|

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    generalnie temp powinna byc identyczna w zime jak i w lato (czyt.90 st).... prawdopodobnie masz termostat do wymiany :twisted:

    Generalnie mam to samo, z ta roznica ze czsem w ogole nic nie pokazuje.

    Raz juz tak mialem i okazalo sie ze cos mi nie laczylo, mam nadzieje ze tym razem to bedzie to samo, pogmeram w kablach i bedzie ok ;o|

    racja ... najpierw pogrzeb w kabelkach.... potem termostat ... ;-)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja mialem identyko wymienilem termostat i spokoj elgancko nie zaleznie od temperatury na dworze mam 90C :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wczoraj sie przyjrzałem sprawie. Wyświetliłem na klimatroniku 51 pozycję - temp. płynu chłodzącego było ponad 70 st. ale auto już stało zgaszone jakąć chwilę a dziś rano załaćzyłem przedu uruchomieniem auta. Rozła temp. od ok 17 st.C (bo w garażu) i tak ok. 65 st. C temperatura ze wskaźnika zaczeła sie rozjeżdżać z tą z klimatronika. Na wskaźnikach jest od 60 st. i tak ruszyła kiedy na klimatroniku było ok. 60 potem na klimatroniku szybko rozła i stanęła na 90 a tam powolutku rosła, nawet jak już było 90 st. tam pokazywalo ok. 70 i doszło do jakiś 80. Zapewne to czujnik pytanie gdzie go szukać?

    Wczoraj patrzałem pod maskę ale kurcze nie mogłem do niego dotrzeć? Ktoś wie gdzie on siedzi w AJM-ie. Coś dojrzałem z tyłu silnika nieco od dołu oraz na dolnym wężu chłodnicy. Ale Powinno być powiązane z górnym wężem.

    Chciałbym dotrzec do czujnika bo w ETKA znalazłem że sa dwa typy: niebieski 078 919 501 B oraz zielony 059 919 501 A i nie wiem który ewentualnie kupić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    napisz pokolei jak sprawdziłeś te tenperatuiry na klimatronicu ?? jaka kombinacja bo ja po podpięciu pod VAG miałem błądz czujnika temperatury / wartość graniczna przekroczona ' i wymieniłem go, fakt że z allegro ale 30 zł i żółty a ja miałem czarny ale wszystko pasi tylko temperatura na wskażniku jakaś mała , wcześniej też świrowała - obecnie nie moze przekroczyć podczas jazdy 7st a kiedyś stała równo na 90st - no chyba że termostat puszcza

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mam kody od wcześniejszej wersji klimatronika. Temp. czynnika chłodzącego to poz. 51 i akurat to się zgadza bo sporo innych pozycji się różni no i ich jest znacznie więcej. Zalanczasz klimatronik (może być w trybie ECON), wciskasz i trzymasz obieg zamknięty, dociskasz przycisk górnego obiegu powietrz - wyświetli się 1C i "+" od temp. idziesz do pozycji 51, aby wyświetli wskazania wciskasz ponownie obieg zamknięty."Wychodzisz wciskając AUTO lub wyłączeni klimy lub wyłączająć zapłon. Temp. ta wzrasta do 90 st.C a na wskaźniku dochodzi max. do 80st.C.

    Zdaje się że czujnik jest z tyłu silnika trudno dostępny niestety ... załatwie jakiś omomierz i sprawdzę go czy dobry.

    Jak założłeś inny czujnik to może ma on nieco inną charakterystykę pracy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members